la
14-11-2025
01:20 AM
- editat ultima oară la
14-11-2025
10:38 AM
de
AndreeaAC
As dori sa imi reactivez abonamentul yoxo
14-11-2025 01:24 AM - editat 14-11-2025 01:27 AM
Salutare!
Detalii cu privire la reactivarea numărului Yoxo găsești accesând linkul de mai jos:
https://www.yoxo.ro/help/pot-sa-reactivez-un-abonament-yoxo-dupa-ce-l-am-inchis/
"Un număr care a fost folosit pe un abonament YOXO care a fost închis poate fi recuperat în maximum 60 de zile de la data în care a fost procesată rezilierea abonamentului (indiferent dacă s-a închis la cererea ta sau automat, pentru neplata facturii). De asemenea, reactivarea numarului inchis se poate face de maximum 2 ori în ultimele 365 de zile.
Dacă ai renunțat complet la acel număr și erai titularul abonamentului, va trebui întâi să îl recuperezi, pe PrePay:
Dacă ești deja în posesia numărului de telefon YOXO (fie că a fost păstrat de la început pe Prepay sau abonament Orange, ori dacă l-ai recuperat ulterior pe o cartela Prepay prin modalitățile descrise mai sus), urmează pașii din aplicație pentru activarea unui abonament nou și, atunci când ajungi la pasul dedicat acestui subiect, menționează că ai un număr de telefon pe care vrei să îl păstrezi.
Poți face un cont nou sau poți să faci reactivarea pe același cont creat inițial (aceeași adresă e-mail etc.). Dacă întâmpini dificultăți, contactează-ne prin Chat-ul din aplicația YOXO.
La reactivarea numărului pe abonament vei face o nouă configurare (față de abonamentul pe care l-ai închis) pornind de la ofertele disponibile la acel moment în aplicația YOXO. "
14-11-2025 01:24 AM - editat 14-11-2025 01:27 AM
Salutare!
Detalii cu privire la reactivarea numărului Yoxo găsești accesând linkul de mai jos:
https://www.yoxo.ro/help/pot-sa-reactivez-un-abonament-yoxo-dupa-ce-l-am-inchis/
"Un număr care a fost folosit pe un abonament YOXO care a fost închis poate fi recuperat în maximum 60 de zile de la data în care a fost procesată rezilierea abonamentului (indiferent dacă s-a închis la cererea ta sau automat, pentru neplata facturii). De asemenea, reactivarea numarului inchis se poate face de maximum 2 ori în ultimele 365 de zile.
Dacă ai renunțat complet la acel număr și erai titularul abonamentului, va trebui întâi să îl recuperezi, pe PrePay:
Dacă ești deja în posesia numărului de telefon YOXO (fie că a fost păstrat de la început pe Prepay sau abonament Orange, ori dacă l-ai recuperat ulterior pe o cartela Prepay prin modalitățile descrise mai sus), urmează pașii din aplicație pentru activarea unui abonament nou și, atunci când ajungi la pasul dedicat acestui subiect, menționează că ai un număr de telefon pe care vrei să îl păstrezi.
Poți face un cont nou sau poți să faci reactivarea pe același cont creat inițial (aceeași adresă e-mail etc.). Dacă întâmpini dificultăți, contactează-ne prin Chat-ul din aplicația YOXO.
La reactivarea numărului pe abonament vei face o nouă configurare (față de abonamentul pe care l-ai închis) pornind de la ofertele disponibile la acel moment în aplicația YOXO. "
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor