anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Portare nereusita de pe prepay pe YOXO

wolfyy9
Începător
Am deschis 2 tichete la YOXO prin messenger in care am deschis problema si amandoua au fost inchise fara sa se rezolve ceva. Numerele de tichete sunt179196876 si 179671155. Problema mea este ca dupa portare am serviciul de voce dar nu pot sa modific nimic pe abonament. Din aplicatie nu pot sa fac management la abonament si nici sa il adaug ca abonament nou sau existent. Am lasat date de contact sa fiu contactat si nu s-a deranjat nimeni. Serviciile sunt dezamagitoare. Am fos plecat din tara si nu am putut sa activez din aceasta cauza roaming. Poate sa imi spuna cineva de la Orange sau din comunitate ce este de facut?
4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator
Salut, wolfyy9! Bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația neplăcută întâmpinată de tine și îți mulțumim ca ai împărtașit-o cu noi, aici în Comunitate. Am verificat tichetele și îți pot confirma că ambele sesizări sunt în atenția colegilor noștri care se ocupă de Yoxo. Te asigur că ei fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor. Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva.

wolfyy9
Începător
Imi pare rau sa va contrazic dar treaba asta ca face sistemul si robotul nu prea functioneaza.. La mine apar amandoua tichetele inchise.. Ba mai mult primul tichet mi s-a spus ca a fost inchis automat si nu se mai poate redeschide si s-a deschis al doilea care dupa 4-5 zile de nimic s-a inchis si el ... Nu pot sa cred ca este o speta asa grea dar pot sa constat ca va bazati prea mult pe ceva inteligenta artificiala care nu exista si probabil oameni care sa se ocupe de tihete nu prea sunt... Cum am spus.. Deocamdata dezamagitor...

DanielaH
Moderator
@wolfyy9, s-a rezolvat situația?

wolfyy9
Începător
Draga comunitate, rezolvarea a fost prin desfiintarea abonamentului yoxo pe care il aveam, trecerea pe cartela si apoi am refacut abonamentul. A functionat! Asta s-a intamplat cam asa... de la ora 10:30 pana la ora 17 am primit 3 telefoane de la operatori sa imi spuna ca s-a rezolvat dar nu se rezolvase nimic... La ora 17 am recurs la solutia gasita de voi.. Nu conteaza ca am platit noul abonament la jumatatea lunii su e o mare pierdere.. Ce e mai nasol este ca rezolvarea a fost posibila intr-o singura zi desi 2 saptamani aproape ca nu am fost bagat in seama... Si ce e mai trist este ca de fapt s-a rezolvat pentru ca am mai dat telefon unei prietene la Orange ca sa intervina... Da .. tipic romaneste... atat s-a putut. Alta data cand va plangeti de sistem si de Romania sa va ganditi si voi daca faceti tot ce puteti ca sa rezolvati problemele de la munca... O zi buna! PS As vrea sa mai transfer 2 abonamente ... dar am mari emotii ... Sa o fac sau nu?:)))