anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Yoxo inchis - de ce îmi arată "Doar apeluri de urgență"?

KraPsY
Începător
Bună seara, am avut abonament la Yoxo iar în această seară l-am închis, iar de când l-am închis, îmi arată că am semnal pe cartelă, dar îmi arată "Doar apeluri de urgență", mai pot face ceva?
1 Soluţie acceptată‚

delfinas
Specialist certificat
KraPsY, bun venit in Comunitate!!! Dacă ai închis abonamentul YOXO și nu ai trecut pe cartelă înainte de a-l închide, te-ai deconectat de la serviciile Orange, așa că îți arată ca și cum cartela e inactiva.

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

Vio73
Campion certificat
Salutare! Ai dat un restart la telefon? Dacă nu se schimbă nimic, te sfătuiesc să suni mâine la 300 sau 0374300300, apoi 1-1-1-0, chiar dacă robotul spune că e vorba de servicii fixe, și ceri resetarea contului. Probabil că a rămas ceva ,,agățat " prin sistemele lor! Baftă!

delfinas
Specialist certificat
KraPsY, bun venit in Comunitate!!! Dacă ai închis abonamentul YOXO și nu ai trecut pe cartelă înainte de a-l închide, te-ai deconectat de la serviciile Orange, așa că îți arată ca și cum cartela e inactiva.