la 15-03-2023 10:07 AM
Salutare,
Am încercat o portare din Vodafone Prepay in Yoxo, insa aceasta a fost respinsa instant. Înțeleg ca pentru a relua procesul, am cateva variante, una din ele fiind să creez un cont nou Yoxo cu alt email. Am făcut asta insa nu am posibilitatea să adaug abonamentul existent (numarul temporar deja activat) pentru a relua portarea. Sper ca nu este nevoie să comand alt sim, ca deja mi se pare incredibil de prost implementat acest proces. Chatul din aplicatie are un răspuns de 24h. După lauda cu 3 zile o portare ajungem la o luna. Dacă nu am posibilitatea să emit o noua cerere de portare pe numarul temporar deja primit, voi renunta la aceasta bataie de joc.
Multumesc,
Sandu
la 15-03-2023 10:14 AM
Salutare!
Respingerea de ce anume a fost cauzata? In mod normal, la Yoxo ar trebui sa oferi datele de pe buletin plus datele cartelei (serie SIM si numar de telefon).
Totusi, sunt stiute ca la Yoxo sunt destule erori (te-ai informat inainte sa vezi la ce sa te astepti?). Ma uitam pentru sotie la Vodafone (e abonata la ei) pentru Flex (echivalentul "Yoxo") si sunt si pe acolo ceva erori (automatizarile de plata mai dau ratee la 3-4 luni).
PS: vezi ca nu este o lauda de 3 zile (lucratoare). Asta e perioada MINIMA de portare si poate fi prelungita pana la 25 de zile lucratoare. Daca vina apartine clientului, nu cred ca operatorului ii poate fi imputat ceva (indiferent cum il cheama).
la 15-03-2023 10:16 AM
Salut,
Apreciez raspunsul tău, intrebarea mea era alta in schimb. Încerc să mă lamuresc cum pot solicita din nou portarea cu acelasi numar temporar.
Multumesc,
Sandu
la 15-03-2023 10:19 AM
Atunci hai sa ne limitam la prima intrebare: ce a cauzat respingerea portarii? Nu cred ca sistemul a respins din neant (poate a fost o eroare temporara sau o problema in datele procesate). Poti sa ne spui ce eroare a aparut (daca ti-a aparut una)?
la 15-03-2023 10:23 AM
Eroarea a fost a mea, din neatentie. Am completat seria SIM vizibila pe cartela (12 cifre), intrucat nu mai am plasticul original al cartelei fiind veche.
la 15-03-2023 10:29 AM
Ar fi doua solutii (mai simple) pe care le vad:
In orice caz, va trebui sa ai la indemana seria SIM-ului de la Vodafone (o poti afla din aplicatia MyVodafone?).
la 15-03-2023 10:33 AM
Am seria la indemana, din fericire mi-o citeste interfata telefonului. Prima varianta este ideala, da, de acord, a doua varianta este pending 🙂 nu mă bazez insa pe un răspuns intrucat deja informatia primita in acel chat a fost incompleta și primita foarte greu. Sunt constient ca este o echipa mica de oameni care se ocupa de toate, de aici și delay-urile, insa știi cum e, simti ca mai bine o lasi balta dacă acesta este doar inceputul.
la 15-03-2023 10:36 AM
Fiind exclusiv online, Yoxo are si dezavantaje (printre care apelul la relatii clienti (300) este contra cost, fata de prepaid (doar primele doua apeluri) si abonamente unde este gratuit).
La momentul lansarii ma gandeam sa trec si eu pe Yoxo (aveam abonament pentru inca un an si ceva), dar, citind ca sunt sincope (in special pe partea de plata automata), am zis sa vad cum evolueaza. Din pacate, problemele inca mai sunt...
la 15-03-2023 10:40 AM
Înțeleg. Iar cu Vodafone Flex pentru sotie a mers? Sau ați ramas la abonament? Eu încă nu am suficiente motive să trec la un abonament normal, dar trebuie să am o balanta cumva intre asta și operatorul cu care vreau să continui…
la 15-03-2023 10:51 AM
Suntem indecisi. Abonamentul este iesit din perioada minima, dar cei 11E platiti pentru nelimitat si roaming nu sunt o suma asa mare cat sa necesite vreo modificare imediata. Plus ca aleatori mai facem cumparaturi in Ruse (Bulgaria) si nu ar renta sa tot modifice optiuni in functie de iesiri si poate prinde vreo oferta si la serviciile fixe.
PS: spre deosebire de Digi, atat Orange, cat si Vodafone au ceva oferte pentru tv+net+mobil. Pentru noi, care platim si serviciile fixe, o cartela (prepaid) nu ar fi cea mai buna optiune intrucat... tot noi platit totul, nu impartim cu altcineva (de obicei parintii) plata serviciilor fixe si sa ramanem doar cu reincarcarile. Dar repet, depinde de fiecare ce prefera.
Daca vrei o recomandare de abonament traditional, as inclina spre Orange (imi place sistemul de fidelizare cu puncte Thank You). La fel, iti recomand sa te informezi si despre ele. S-au facut ceva mariri in ultimul an si au fost destul de deranjante.
la 15-03-2023 10:54 AM
Chiar apreciez raspunsurile. Mulțumesc și bafta! Se cere un studiu de piata mai riguros se pare 🙂
la 15-03-2023 11:06 AM
Fiecare operator ofera anumite beneficii pe care ceilalti nu (Digi ofera preturile cele mai mici, Vodaofone ofera reduceri la parteneri [servicii medicale, asigurari, etc], Orange ofera puncte pentru reduceri suplimentare la telefoane si accesorii). E bine sa pui in balanta ce anume te intereseaza si pretul platit.
la 15-03-2023 10:19 AM
* am uitat să mentionez ca da, m-am informat, am fost in teste cu un abonament Yoxo pentru o luna, mă avantajeaza semnalul Orange in zonele pe care le frecventez mai des (Bucuresti in mare)
la 17-03-2023 09:53 AM
@ISandu, s-a rezolvat situația?
la 17-03-2023 09:55 AM
Da, nu mă voi porta.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor