la 14-08-2022 01:34 AM
la 15-08-2022 11:13 AM
la 14-08-2022 08:30 AM
la 14-08-2022 01:20 PM
la 15-08-2022 11:13 AM
la 10-03-2023 02:15 PM
In cazul in care sunt client existent YOXO cu eSIM, cum pot transfera eSIM-ul pe un telefon nou?
la 20-03-2023 02:15 PM
Salut, Corina!
Pentru schimbarea dispozitivului cu eSIM va trebui sa soliciți un nou cod de activare dintr-un magazin Orange. Mai întâi trebuie să te asiguri ca noul telefon este compatibil cu tehnologia eSIM și că nu ai atins limita de 3 instalări/ 12 luni. După aceea va fi necesar să faci o vizita la un Shop unde să soliciți, in baza Cartii de Identitate, un cod de activare eSIM. Găsești adresa celui mai apropiat magazin Orange aici https://www.orange.ro/shops/
la 15-08-2022 01:27 PM
la 25-08-2022 10:56 AM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor