la 16-03-2023 11:50 AM
Salut, am facut o cerere de portare din Vodafone in Yoxo pe care am anulat-o in urma cu o saptamana, direct din aplicatie. Nu am primit o confirmare pe email ca s-a anulat, doar ca am facut cererea de anulare.
In Aplicatie nu mai apare ca si cum m-as porta iar cei de la vodafone au zis ca in sistem le apare ca am anulat portarea.
Cu toate astea azi am primit sms ca portarea se va efectua maine conform calendarului initial. Este o eroare acest mesaj? Eu deja am semnat cu vodafone contract nou si am schimbat si sim-ul cu unul mai nou.
la 16-03-2023 12:18 PM
dvsls, bun venit in Comunitate!!!
Da, s-ar putea sa fie o eroare de sistem, cererea sa fie anulata, dar notificarile nu. Oricum, daca cei de la VF nu-ti dau drumul sa pleci, nu te poate "fura" Yoxo,
la 16-03-2023 02:34 PM
Mi-au confirmat acum ca intr-adevar este anulata portarea si sa ignor mesajul sms, eroare de sistem.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor