la 20-10-2025 10:11 PM
Buna,
A mai pățit cineva sa nu se poată porta in aplicația YOXO de la Vodafone? Îmi tot da eroare dupa completarea datelor personale. Am încercat de nenumărate ori si cei de la suport nu fac nimic spre a ma ajuta.
la 20-10-2025 11:14 PM
@Loli12: Bun găsit în Comunitate. Încearcă o reinstalare a aplicației sau revino cu un screenshot a erorii returnate. Un răspuns de la suport vei primi pe mâine.
la 20-10-2025 11:32 PM
Salut! Acum câteva luni am încercat să portez o cartelă Vodafone la YOXO, din aplicația YOXO și nu am reușit. Până la urmă am făcut portarea intr-un Orange Store de la cartela Vodafone la Orange prepay și înainte cu câteva zile să expire opțiunea care s-a activat pe Orange prepay, am facut portarea la YOXO. Cartela Orange a fost nevoie să o încarc cu 5 euro, pentru care am primit opțiune de 6 euro.
21-10-2025 04:52 AM - editat 21-10-2025 05:13 AM
Salutare!
Nu pot spune că au existat astfel de probleme la portarea prepay-ului de la Vodafone la yoxo
Încearcă sa reiei procesul de la început. Ce eroare primești?
la 21-10-2025 06:09 AM
Salutare!
Trebuie reluat procesul și dacă tot nu funcționează, se poate face trecerea întâi la un prepay Orange (online sau în magazin fizic) și ulterior se poate face trecerea la yoxo.
Baftă!
la 21-10-2025 09:53 AM
@Loli12, ne poți trimite în mesaj privat adresa de e-mail cu care ți-ai creat contul? Vom ruga și noi colegii de la YOXO să verifice situația ta.
la 24-10-2025 09:34 AM
@Loli12, ai reușit să faci portarea?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor