anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Refund Yoxo

Anghelsofian90
Începător

Buna ziua, azi s a emis factura pentru numarul de telefon yoxo la ora 09:50 iar la 09;52 banii au fost luati din cont, eu aveam de gand sa inchid abonamentul insa nu am avut timp in 2 minute sa fac acest lucru si banii mi s au luat din cont. Am inchis abonamentul fara sa folosesc vreun serviciu, nici macar net, de la abonament ce trebuie sa fac ca sa primesc banii inapoi?

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Campion

Salutare!

Abonamentul trebuia închis înainte de data facturării (cu cel puțin o zi înainte), iar, din păcate, suma achitată nu mai poate fi restituită.

La Yoxo plata abonamentului se realizează în avans, iar solicitările de închidere sunt procesate în ziua în care sunt transmise, indiferent de data facturării.

Găsești toate detaliile in linkul de mai jos:

https://www.yoxo.ro/help/cand-pot-sa-inchid-abonamentul-yoxo-si-cum/ 

"Închiderea abonamentului se va efectua în aceeași zi în care faci cererea, indiferent de data ta de facturare. Întrucât plata se efectuează în avans și nu se pot returna banii pentru resursele neconsumate*, îți recomandăm să faci acest lucru cu o zi înainte de următoarea dată la care ți s-ar retrage banii de pe card (găsești această informație în aplicație). De exemplu, dacă următoarea plată s-ar face pe 20 iunie, îți recomandăm să faci închiderea pe 19 iunie. Odată procesată modificarea, vei fi notificat în aplicație și vei primi o confirmare prin e-mail in ziua respectivă.
    *Dacă ai un abonament activat înainte de 21 octombrie 2021 și ai oferta cu banii înapoi pt GB neconsumați, contravaloarea internetului neconsumat (vom lua în calcul doar GB întregi neconsumați, național) îți va fi virată înapoi pe cardul pe cardul pe care l-ai folosit la plată."

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

MihaiC99
Campion

Salutare!

Abonamentul trebuia închis înainte de data facturării (cu cel puțin o zi înainte), iar, din păcate, suma achitată nu mai poate fi restituită.

La Yoxo plata abonamentului se realizează în avans, iar solicitările de închidere sunt procesate în ziua în care sunt transmise, indiferent de data facturării.

Găsești toate detaliile in linkul de mai jos:

https://www.yoxo.ro/help/cand-pot-sa-inchid-abonamentul-yoxo-si-cum/ 

"Închiderea abonamentului se va efectua în aceeași zi în care faci cererea, indiferent de data ta de facturare. Întrucât plata se efectuează în avans și nu se pot returna banii pentru resursele neconsumate*, îți recomandăm să faci acest lucru cu o zi înainte de următoarea dată la care ți s-ar retrage banii de pe card (găsești această informație în aplicație). De exemplu, dacă următoarea plată s-ar face pe 20 iunie, îți recomandăm să faci închiderea pe 19 iunie. Odată procesată modificarea, vei fi notificat în aplicație și vei primi o confirmare prin e-mail in ziua respectivă.
    *Dacă ai un abonament activat înainte de 21 octombrie 2021 și ai oferta cu banii înapoi pt GB neconsumați, contravaloarea internetului neconsumat (vom lua în calcul doar GB întregi neconsumați, național) îți va fi virată înapoi pe cardul pe cardul pe care l-ai folosit la plată."

Pololică
#StarMember

Salutare!

Din pacate, factura platita catre serviciul Yoxo nu se returneaza. Asa cum a specificat si Mihai, modul de reziliere este specificat in conditiile de utilizare ale Yoxo.