la 22-09-2024 12:09 PM - editat ultima oară la 23-09-2024 08:47 AM de DanielaH
Salut,
Nu reușesc să fac plata din aplicație, astăzi, 22 septembrie 2024. În aplicație îmi spune la încercarea plății, că plata a eșuat. Am încercat să înlocuiesc cardul în aplicație. La confirmare, ecranul rămâne alb, dar cardul pare să fi fost înlocuit cu succes.
Când încerc plata din nou cu noul card, primesc aceeași eroare.
Apoi am încercat să plătesc prin acest link: Plateste factura YOXO direct cu cardul | YOXO - Abonamentul Mobil 100% Digital la Preț Minimal
Banii au fost retrași, dar în pagină am primit în continuare în loc de confirmarea plății, o pagină albă.
În aplicație, abonamentul este încă în grație. Ce ar trebui să fac mai departe? A mai pățit asta cineva recent?
Mulțumesc.
la 22-09-2024 12:15 PM
Salutare!
Ar trebui să intru pe Chat Djingo sau din aplicația My Orange ( de pe telefon)- Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator și să povestești ce s-a întâmplat, pentru că probabil a apărut vreo eroare și doar ei cred că te pot ajuta.
Sper să reușești!
Baftă!
la 22-09-2024 12:18 PM
Și eu am aceeași problemă ,le am scris dar nu mi răspund momentan ..
la 22-09-2024 12:25 PM
Nu se primesc răspunsurile repede, dar se vor primi.
la 22-09-2024 12:40 PM
Salutare!
Ieri trebuia sa mi se facă plata dar nu am avut bani pe card și am schimbat cardul. Am fost redirecționat către aplicația bancară pentru autorizare și apoi am plătit factura manual. A durat cam 5 minute (cred) pentru confirmare, dar totul s-a reglat repede.
Poți pune un screenshot cu pașii pe care ii urmezi? Evident, acoperă datele personale și nu autoriza o noua plata (nu încă).
la 22-09-2024 12:48 PM
Dacă plata pare efectuată, atunci contactează Serviciul suport pe chat-ul aplicației yoxo în acest sens. De mâine ar trebui și plata să apară ca efectuată. Ai confirmarea pe email a plății? O reîncercare a plății nu are rost, dacă banii au fost retrași.
la 22-09-2024 12:53 PM
Mulțumesc pentru răspunsuri. Mi s-a răspuns prin chatul din aplicație și mi-a spus un reprezentat că mi-a stornat plățile anterioare și m-a rugat să încerc din nou. Am încercat din nou și a funcționat.
După aproximativ 3 minute, abonamentul a ieșit din grație și am reușit să cumpăr și Roaming (nu sunt în țară, motiv pentru care se justifică și urgența, deoarece rămăsesem fără servicii de roaming).
Acum totul a revenit la normal din nou.
la 22-09-2024 01:22 PM
Mulțumim de actualizarea situației. Te așteptăm și cu alte ocazii, probleme sau dileme aici în Comunitatea Orange. Toate cele bune.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor