Total dezamagita de serviciile Yoxo
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2024 12:10 PM - editat ultima oară la 10-09-2024 12:21 PM de DanielaH
Vreau sa va comunic ceva. Am cartela yoxo de 2 mai putin de 2 luni, maxim 6 saptamani. Total nemultumita de serviciile lor. Nu pot lua legatura cu reprezentantii Yoxo, cei de la Orange imi inchid apelul cand sunt in asteptare. De 2 ori in 6 saptamani mi-au blocat cartela. Eu platesc bani, dar 3 zile pe luna nu am acces la mesaje, internet si nici nu pot efectua apeluri. Total dezamagita de serviciile lor. Nu recomand!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2024 12:28 PM
Buna!
Te rog detaliaza putin problemele. Am Yoxo de la jumatatea lui august (deci ma apropii de doua luni) si nu am intampinat probleme. Nici la activare, nici la plata primei facturi, nici la activarea unei optiuni si nici la plata ultimei facturi.
Intreadevar, chatul necesita timp, iar pentru apeluri stiu ca se tarifeaza.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2024 02:04 PM
Salutare!
Yoxo este un serviciu digital , care presupune interacțiune digitală, deci cu ei poți comunica din chatul aplicației.
În rest, găsești informații de care dorești !
Când ai ales acest serviciu mai ieftin decât altele, ți s-a spus ( ai citit acolo) cum trebuie să interacționezi cu ei și tot ceea ce este important.
Baftă multă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2024 06:22 PM
Salut @CrinaAndreea,
De ce ti-au blocat cartela? YOXO este un serviciu digital, mai mult chat decât apeluri, iar pe chat chiar primești răspuns la orice întrebare. De ce nu ai acces la servicii?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-09-2024 02:50 PM
@CrinaAndreea, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii. Ne poți trimite și numărul de teleofn în mesaj privat să rugăm colegii de la Yoxo să verifice situația ta.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-09-2024 06:01 AM
Buna,
Este adevărat că conversațiile prin chat nu sunt in timp real și poate dura destul timp rezolvarea problemei.
Ne poți da mai multe detalii despre problema?
Daca este o problema de cont poți lua o măsură drastică prin închiderea contului și trecerea pe prepay după care deschizi un nou cont yoxo.
Însă numai tu știi ce fel de probleme întâmpini.
