anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Total dezamagita de serviciile Yoxo

CrinaAndreea
Începător

Vreau sa va comunic ceva. Am cartela yoxo de 2 mai putin de 2 luni, maxim 6 saptamani. Total nemultumita de serviciile lor. Nu pot lua legatura cu reprezentantii Yoxo, cei de la Orange imi inchid apelul cand sunt in asteptare. De 2 ori in 6 saptamani mi-au blocat cartela. Eu platesc bani, dar 3 zile pe luna nu am acces la mesaje, internet si nici nu pot efectua apeluri. Total dezamagita de serviciile lor. Nu recomand! 

4 Răspunsuri 4

Pololică
#StarMember

Buna!

Te rog detaliaza putin problemele. Am Yoxo de la jumatatea lui august (deci ma apropii de doua luni) si nu am intampinat probleme. Nici la activare, nici la plata primei facturi, nici la activarea unei optiuni si nici la plata ultimei facturi.

Intreadevar, chatul necesita timp, iar pentru apeluri stiu ca se tarifeaza.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Yoxo este un serviciu digital , care presupune interacțiune digitală, deci cu ei poți comunica din chatul aplicației.

În rest, găsești informații de care dorești !

Când ai ales acest serviciu mai ieftin decât altele, ți s-a spus ( ai citit acolo) cum trebuie să interacționezi cu ei și tot ceea ce este important.

Baftă multă!

RafaHelper
#StarMember

Salut @CrinaAndreea

De ce ti-au blocat cartela? YOXO este un serviciu digital, mai mult chat decât apeluri, iar pe chat chiar primești răspuns la orice întrebare. De ce nu ai acces la servicii?

DanielaH
Moderator

@CrinaAndreea, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii. Ne poți trimite și numărul de teleofn în mesaj privat să rugăm colegii de la Yoxo să verifice situația ta.