la 03-04-2023 05:30 PM
la 03-04-2023 05:53 PM
Fainsisimplu, bun venit in Comunitate!!!
Ai verificat bine cifrele introduse?
la 03-04-2023 05:57 PM
Da
la 03-04-2023 06:18 PM
Numărul YOXO este nou? Adică numărul nu a fost utilizat ca prepay sau abonament standard înainte de primirea acestui SIM?
la 03-04-2023 06:20 PM
Acest număr a fost portat din altă rețea ca și abonament
la 03-04-2023 06:33 PM
@FainSiSimplu: Dacă este vorba de portare ai urmat pașii descriși aici? Activarea SIM-ului primit ce eroare afișează? Având abonament înainte, doar factura a fost comunicată sau și serie de SIM? E posibil să fie o eroare la asocierea noului SIM cu datele contului din cererea de portare.
la 03-04-2023 06:12 PM
@FainSiSimplu: Bun venit în Comunitate Orange. Conform yoxo.ro poți încerca o activare a SIMului înainte de a o utiliza în telefon sau tastând codul manual, nu scanat. Detalii aici. Te așteptăm cu actualizarea situației tale.
03-04-2023 06:18 PM - editat 03-04-2023 06:19 PM
Am încercat să introduc manual codul dar nu a mers.
la 05-04-2023 09:41 AM
@FainSiSimplu, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor