anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu merge activarea SIM-ului YOXO

FainSiSimplu
Junior

Recent mi-a venit SIM-ul YOXO și am intrat în aplicație pentru al activa. Atunci când am scanat codul de bare de pe pachetul cartelei SIM îmi apărea mesajul "COD INTRODUS INCORECT". Am atașat și un screenshot.

Mă poate ajuta cineva?

8 Răspunsuri 8

delfinas
#StarMember

Fainsisimplu, bun venit in Comunitate!!!

Ai verificat bine cifrele introduse?

Da

Numărul YOXO este nou? Adică numărul nu a fost utilizat ca prepay sau abonament standard înainte de primirea acestui SIM? 

Acest număr a fost portat din altă rețea ca și abonament

@FainSiSimplu: Dacă este vorba de portare ai urmat pașii descriși aici? Activarea SIM-ului primit ce eroare afișează? Având abonament înainte, doar factura a fost comunicată sau și serie de SIM? E posibil să fie o eroare la asocierea noului SIM cu datele contului din cererea de portare.

FLo1
#StarMember

@FainSiSimplu: Bun venit în Comunitate Orange. Conform yoxo.ro poți încerca o activare a SIMului înainte de a o utiliza în telefon sau tastând codul manual, nu scanat. Detalii aici. Te așteptăm cu actualizarea situației tale. 

Am încercat să introduc manual codul dar nu a mers.

DanielaH
Moderator

@FainSiSimplu, s-a rezolvat situația?