anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mutare abonament catre un cont fara nici un abonament

darkangel
Junior entuziast

Am doua conturi Yoxo:
- contul 1 contine 2 abonamente
- contul 2 nu contine nici un abonament

Vreau sa "mut" un abonament din contul 1 in contul 2.

In contul 2 am un singur ecran care contine doar 2 butoane:
- "incepe acum": adauga abonament nou
- "contul meu": detalii cont

Pare ca nu exista buton "adauga abonament existent" intr-un cont care nu are nici un abonament.

Idei?

30 Răspunsuri 30

@darkangel: Am înțeles. Părere personală: cine a gândit acest flux (a crea un abonament pentru a muta unul existent la un cont) a avut o admirație pentru raci și mersul acestora cu.... spatele.

darkangel
Junior entuziast

Pai nu l-a gandit nimeni, asa a "iesit"............ sper........ 😄 😄 😄

"dupa ativare o sa vezi opțiunea de a adauga numar nou" => mda, si uite'asa, ceva ce ar fi trebuit sa se rezolve cu 2 click-uri in 2 minute in "era digitala in care totul e la o aruncatura de click" ajunge sa necesite:

- 10 mesaje pe comunitatea Orange

- 10 mesaje pe mesageria Yoxo explicand "nimic" unor "robotei speciali care nu reusesc sa inteleaga o propozitie pe doua randuri"

- activarea unui abonament nou (cu tot ce implica asta)

- activarea eSIM-ului (presupunand ca as fi ales calea asta)

- apasarea butonului ptr. mutarea abonamentului (in sfarsit)

- anularea abonamentului nou

Poate ca nu suntem atat de inteligenti cum credem noi ca suntem......

"Decat" zic....... 😄 😄 😄

Anonim
Neaplicabil

Va funcționa după activare însă ca și migrarea sunt soluții care necesita timp.

De aceea era indicat un răspuns din partea operatorilor yoxo in timp real care probabil lucrează mai greu în weekend.

Poți încerca și luni poate obții un răspuns pozitiv.

darkangel
Junior entuziast

Un operator Yoxo mi-a comunicat ca a deschis un tichet si numarul se va muta in max. 5 zile lucratoare.

Sunt socat..... 😄 😄 😄

Multumesc pentru mesaje / implicare si va doresc un weekend prelungit-placut in continuare. 🙂

Anonim
Neaplicabil

E o competiție acum care soluție rezolva problema mai rapid.🙂

1 Soluția operatorului yoxo

2 soluția ce consta în activarea unui nou abonament.

Eu pariez pe 1

O seară liniștită!

darkangel
Junior entuziast

Si eu tot pe 1 (nu ma mai tin nervii pentru 2 😄 )

Anonim
Neaplicabil

Cea mai buna soluție o poți găsi contactând serviciul clienți din aplicație prin chat.

Operatorii yoxo pot găsi o soluție.

darkangel
Junior entuziast

Pe chat am primit urmatorul raspuns:

Eu am intrebat (citez): "Salut! Vreau sa adaug un abonament existent la un cont existent care nu are nici un abonament in acest moment. Este posibil?"

Yoxo a raspuns (citez): "Iti multumesc ca ai ales sa ne scrii in sectiunea de chat!
Desigur, te voi ajuta cu informatii! Daca doresti sa adaugi un numar nou pe contul tau se paote acest lucru. Este necesar sa intri in aplicatie->mai multe->abonamnetul tau->adauga abonament. Pentru mai multe detalii poti intra pe link-ul urmator www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-imi-fac-un-abonament-nou-yoxo/
In cazul in care iti putem fi de ajutor si cu alte informatii/solicitari , ne poti scrie oricand in cadrul acestei sectiuni. Nu ezita sa ne scrii, iar noi te vom ajuta cu tot dragul cu tot ce putem! O zi cat mai linistita iti doresc!😀"

Concluzia mea: "Viata-i greu!" 😄 😄 😄

Anonim
Neaplicabil

Un răspuns gen Djingo.

 Se pare că va trebui sa le mai scrii până nu vor mai da răspunsuri automate.

Poți încerca și varianta telefonica 300.

De pe abonamentul tău YOXO poți apela în call center la numărul 300 (apel cu suprataxă, cost 0,05 Euro/minut. Accesul la un operator este disponibil de luni până duminică, între orele 08:00 – 20:00.

darkangel
Junior entuziast

"Se pare că va trebui sa le mai scrii până nu vor mai da răspunsuri automate" => asta e pe sistemul: "Ascultand raspunsurile noastre, veti intelege cum trebuie sa reformulati intrebarile dvs."? 😄 😄 😄

Jay
Campion certificat

Salut!

Ai incercat mai multi pasi, sa vezi ce se intampla mai departe dupa adauga abonament nou? 

Recunosc ca stiu foarte putine despre yoxo, deoarece nu am avut niciodata, insa, presupun ca te conectezi cu o adresa de e-mail si o parola.. si presupun ca nu este aceeasi adresa de e-mail pe ambele conturi?!... Daca nu este asociat niciun numar cu acea adresa de e-mail, teoretic nu ai ce abonament existent sa adaugi.. ma rog, asta este rationamentul meu, nu este obligatoriu sa fie si bun.

 

darkangel
Junior entuziast

"teoretic nu ai ce abonament existent sa adaugi" => contul Yoxo este una, abonamentul Yoxo este alta iar cele doua se pot asocia sau separa...

Jay
Campion certificat

Cu siguranță se pot asocia.. probabil acel buton apare când exista deja cel puțin o asociere.

Prin "teoretic nu ai ce abonament existent sa adaugi" m-am referit la faptul ca  acea adresa de e-mail nu are nimic asociat inca in aplicatie/sistemul informatic al Orange si din acest motiv ar putea sa nu arate butonul de ceva existent.. insa m-as astepta sa funcționeze prin adăugarea unui abonament nou.. desi el exista dar este asociat cu alte date.

Te așteptăm să revii după ce afli dacă exista posibilitatea sa faci mutarea sau va trebui s-o treacă Orange la sugestii care trebuie implementate.

 

FLo1
#StarMember

@darkangel: Din păcate doar cu suport din partea consultaților Yoxo vei putea separa numărul de cont. De ce? Nu am găsit nici o funcție/posibilitate în acest sens, pentru că numărul Yoxo fără cont .... nu există. Deci separarea manuală presupune închiderea numărului sau trecerea pe PPY, dar nu asta dorești.  De aceea este necesară solicitarea suportului prin chat-ul aplicației Yoxo. Succes.