anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Schimbare cartela fizica Yoxo

Dinozo
Junior entuziast

Salutare! O întrebare celor care sunt pe YOXO pe cartela fizică: cum se procedează dacă se întâmplă să nu mai funcționeze cartela și trebuie schimbată? Întreb pt ca am pățit odată ca a trebuit să schimb cartela ca nu o mai citea telefonul, nu știu, probabil era prea zgâriată, prea uzată, fiind foarte veche! Întreb pt ca în curând o să trec probabil pe YOXO, dar aș merge tot pe cartelă fizică! Ms pentru un eventual răspuns!

1 Soluţie acceptată‚

Anonim
Neaplicabil

Buna

Schimbarea de SIM se face doar la cererea titularului de abonament, care trebuie să prezinte un act de identitate. În funcție de motivul pentru care este nevoie să faci acest lucru, urmează instrucțiunile specifice scenariului respectiv.

► Dacă SIM-ul tău este defect sau dacă ai nevoie de un format diferit ( 4G, microSIM / nanoSIM / SIM standard ) deoarece ți-ai schimbat telefonul / dispozitivul pe care folosești YOXO:

  • Înlocuirea se face gratuit;
  • Poți merge în orice magazin Orange Shop;
  • Pentru a afla dacă un SIM este defect, îți recomandăm să faci următorul test: introdu cartela SIM în alt telefon compatibil cu rețeaua Orange şi, invers, alt SIM în acel terminal. În situația în care constați că SIM-ul nu funcționează nici în celelalt telefon, va fi necesară o înlocuire a cartelei.

În cazul în care cartela SIM a fost pierdută ori furată sau dacă a fost deteriorată, înlocuirea se poate face doar în magazinele proprii Orange (nu şi la parteneri) 

Pe scurt da se poate face in orice Orange shop.

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

Anonim
Neaplicabil

Buna

Schimbarea de SIM se face doar la cererea titularului de abonament, care trebuie să prezinte un act de identitate. În funcție de motivul pentru care este nevoie să faci acest lucru, urmează instrucțiunile specifice scenariului respectiv.

► Dacă SIM-ul tău este defect sau dacă ai nevoie de un format diferit ( 4G, microSIM / nanoSIM / SIM standard ) deoarece ți-ai schimbat telefonul / dispozitivul pe care folosești YOXO:

  • Înlocuirea se face gratuit;
  • Poți merge în orice magazin Orange Shop;
  • Pentru a afla dacă un SIM este defect, îți recomandăm să faci următorul test: introdu cartela SIM în alt telefon compatibil cu rețeaua Orange şi, invers, alt SIM în acel terminal. În situația în care constați că SIM-ul nu funcționează nici în celelalt telefon, va fi necesară o înlocuire a cartelei.

În cazul în care cartela SIM a fost pierdută ori furată sau dacă a fost deteriorată, înlocuirea se poate face doar în magazinele proprii Orange (nu şi la parteneri) 

Pe scurt da se poate face in orice Orange shop.

Dinozo
Junior entuziast

încă o chestiuta! Pot solicita portarea pe YOXO în ultima lună de abonat Orange? Undeva am citit ceva ca portarea se poate face in afara perioadei contractuale sau in ultima luna de contract! Acum vad pe aplicația YOXO ca doar in afara perioadei contractuale! Logic ar fi sa poți și in ultima luna de contract, deoarece după ce trece și ultima luna de contract, după data emiterii facturii intra într-o noua luna de abonament, care chiar dacă după aceea îți faci portarea o să mai fie de plătit încă o lună de abonament! Aveți vreo altă informație față de ce am scris eu aici? Mulțumesc!

Anonim
Neaplicabil

Da poți migra de la abonamentul Orange la yoxo in ultima luna de contract.

De asemenea ai posibilitatea de a alege data migrării pe care o poți stabili cu 1-2 zile înainte de expirarea contractului.

Confirm si eu, cel putin in 2021 asa a fost in cazul meu. 

Dinozo
Junior entuziast

Mda! Am încercat de 5 minute! Din păcate nu merge în ultima lună de contract! Îmi zice ca nr. de telefon nu este compatibil pentru ca sunt în perioada contractuală! Nu este corect, dar asta este, o să revin după ce termin contractul în 22 iulie și o să mai plătesc o lună degeaba! 🤷‍♂️

Anonim
Neaplicabil

Ar trebuie să meargă pe ce data expira abonamentul?

Iar au schimbat regulile sau este o eroare undeva.

Dinozo
Junior entuziast

Pe 22 se emite factura, 22.07.2024 expira abonamentul!

Dinozo
Junior entuziast

IMG_1708.png

Anonim
Neaplicabil

Încearcă mai târziu în iulie deoarece datele în sistem se actualizează mai greu a fost și weekend. Încearcă după 10 iulie.

Incearca cu cateva zile inainte de expirare sau imediat dupa. Nu ar trebui sa platesti inca o luna in niciun caz.

Dinozo
Junior entuziast

Super, asta mă interesa, unde pot schimba cartela YOXO, dacă pot tot la orange! Mersi!

FLo1
#StarMember

@Dinozo: Fără multă poveste, dacă ai nevoie ca abonat, de un SIM fizic ca să schimbi un SIM vechi, vei putea solicita unul din orice magazin Orange pe baza actului de identitate. 

Ca idee, implicit la trecerea pe YOXO vei primi automat un SIM blank pe care să-l poți schimba dacă dorești cu cel vechi. Deci problema este rezolvată primind un SIM nou chiar și fără să ceri. De ce? Pentru ca Orange să fie sigur că vei beneficia de serviciile Yoxo, fără probleme care să fie cauzate de un SIM vechi.

Dinozo
Junior entuziast

Mersi de răspuns!

Pancetta
Angajat Orange

salut. la trecerea de la  prepay sau abonament Orange catre YOXO se pastreaza SIM-ul/eSIM-ul existent, nu se trimite unul nou. dupa caz, ulterior trecerii la YOXO, poti solicita un eSIM din aplicatia YOXO daca telefonul e compatibil si nu vrei sa mai faci drumuri in magazine.