la 22-06-2024 12:08 PM
Am doua conturi Yoxo:
- contul 1 contine 2 abonamente
- contul 2 nu contine nici un abonament
Vreau sa "mut" un abonament din contul 1 in contul 2.
In contul 2 am un singur ecran care contine doar 2 butoane:
- "incepe acum": adauga abonament nou
- "contul meu": detalii cont
Pare ca nu exista buton "adauga abonament existent" intr-un cont care nu are nici un abonament.
Idei?
la 23-06-2024 08:16 PM
@darkangel: Am înțeles. Părere personală: cine a gândit acest flux (a crea un abonament pentru a muta unul existent la un cont) a avut o admirație pentru raci și mersul acestora cu.... spatele.
la 23-06-2024 08:19 PM
Pai nu l-a gandit nimeni, asa a "iesit"............ sper........ 😄 😄 😄
la 23-06-2024 08:09 PM
"dupa ativare o sa vezi opțiunea de a adauga numar nou" => mda, si uite'asa, ceva ce ar fi trebuit sa se rezolve cu 2 click-uri in 2 minute in "era digitala in care totul e la o aruncatura de click" ajunge sa necesite:
- 10 mesaje pe comunitatea Orange
- 10 mesaje pe mesageria Yoxo explicand "nimic" unor "robotei speciali care nu reusesc sa inteleaga o propozitie pe doua randuri"
- activarea unui abonament nou (cu tot ce implica asta)
- activarea eSIM-ului (presupunand ca as fi ales calea asta)
- apasarea butonului ptr. mutarea abonamentului (in sfarsit)
- anularea abonamentului nou
Poate ca nu suntem atat de inteligenti cum credem noi ca suntem......
"Decat" zic....... 😄 😄 😄
23-06-2024 06:08 PM - editat 23-06-2024 06:09 PM
Va funcționa după activare însă ca și migrarea sunt soluții care necesita timp.
De aceea era indicat un răspuns din partea operatorilor yoxo in timp real care probabil lucrează mai greu în weekend.
Poți încerca și luni poate obții un răspuns pozitiv.
la 23-06-2024 08:15 PM
Un operator Yoxo mi-a comunicat ca a deschis un tichet si numarul se va muta in max. 5 zile lucratoare.
Sunt socat..... 😄 😄 😄
Multumesc pentru mesaje / implicare si va doresc un weekend prelungit-placut in continuare. 🙂
23-06-2024 08:18 PM - editat 23-06-2024 08:19 PM
E o competiție acum care soluție rezolva problema mai rapid.🙂
1 Soluția operatorului yoxo
2 soluția ce consta în activarea unui nou abonament.
Eu pariez pe 1
O seară liniștită!
la 23-06-2024 08:22 PM
Si eu tot pe 1 (nu ma mai tin nervii pentru 2 😄 )
la 22-06-2024 12:28 PM
Cea mai buna soluție o poți găsi contactând serviciul clienți din aplicație prin chat.
Operatorii yoxo pot găsi o soluție.
la 23-06-2024 03:13 PM
Pe chat am primit urmatorul raspuns:
Eu am intrebat (citez): "Salut! Vreau sa adaug un abonament existent la un cont existent care nu are nici un abonament in acest moment. Este posibil?"
Yoxo a raspuns (citez): "Iti multumesc ca ai ales sa ne scrii in sectiunea de chat!
Desigur, te voi ajuta cu informatii! Daca doresti sa adaugi un numar nou pe contul tau se paote acest lucru. Este necesar sa intri in aplicatie->mai multe->abonamnetul tau->adauga abonament. Pentru mai multe detalii poti intra pe link-ul urmator www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-imi-fac-un-abonament-nou-yoxo/
In cazul in care iti putem fi de ajutor si cu alte informatii/solicitari , ne poti scrie oricand in cadrul acestei sectiuni. Nu ezita sa ne scrii, iar noi te vom ajuta cu tot dragul cu tot ce putem! O zi cat mai linistita iti doresc!😀"
Concluzia mea: "Viata-i greu!" 😄 😄 😄
la 23-06-2024 03:27 PM
Un răspuns gen Djingo.
Se pare că va trebui sa le mai scrii până nu vor mai da răspunsuri automate.
Poți încerca și varianta telefonica 300.
De pe abonamentul tău YOXO poți apela în call center la numărul 300 (apel cu suprataxă, cost 0,05 Euro/minut. Accesul la un operator este disponibil de luni până duminică, între orele 08:00 – 20:00.
la 23-06-2024 03:39 PM
"Se pare că va trebui sa le mai scrii până nu vor mai da răspunsuri automate" => asta e pe sistemul: "Ascultand raspunsurile noastre, veti intelege cum trebuie sa reformulati intrebarile dvs."? 😄 😄 😄
la 22-06-2024 01:04 PM
Salut!
Ai incercat mai multi pasi, sa vezi ce se intampla mai departe dupa adauga abonament nou?
Recunosc ca stiu foarte putine despre yoxo, deoarece nu am avut niciodata, insa, presupun ca te conectezi cu o adresa de e-mail si o parola.. si presupun ca nu este aceeasi adresa de e-mail pe ambele conturi?!... Daca nu este asociat niciun numar cu acea adresa de e-mail, teoretic nu ai ce abonament existent sa adaugi.. ma rog, asta este rationamentul meu, nu este obligatoriu sa fie si bun.
la 22-06-2024 01:44 PM
"teoretic nu ai ce abonament existent sa adaugi" => contul Yoxo este una, abonamentul Yoxo este alta iar cele doua se pot asocia sau separa...
la 22-06-2024 03:06 PM
Cu siguranță se pot asocia.. probabil acel buton apare când exista deja cel puțin o asociere.
Prin "teoretic nu ai ce abonament existent sa adaugi" m-am referit la faptul ca acea adresa de e-mail nu are nimic asociat inca in aplicatie/sistemul informatic al Orange si din acest motiv ar putea sa nu arate butonul de ceva existent.. insa m-as astepta sa funcționeze prin adăugarea unui abonament nou.. desi el exista dar este asociat cu alte date.
Te așteptăm să revii după ce afli dacă exista posibilitatea sa faci mutarea sau va trebui s-o treacă Orange la sugestii care trebuie implementate.
la 22-06-2024 02:18 PM
@darkangel: Din păcate doar cu suport din partea consultaților Yoxo vei putea separa numărul de cont. De ce? Nu am găsit nici o funcție/posibilitate în acest sens, pentru că numărul Yoxo fără cont .... nu există. Deci separarea manuală presupune închiderea numărului sau trecerea pe PPY, dar nu asta dorești. De aceea este necesară solicitarea suportului prin chat-ul aplicației Yoxo. Succes.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor