la 22-06-2024 12:08 PM
Am doua conturi Yoxo:
- contul 1 contine 2 abonamente
- contul 2 nu contine nici un abonament
Vreau sa "mut" un abonament din contul 1 in contul 2.
In contul 2 am un singur ecran care contine doar 2 butoane:
- "incepe acum": adauga abonament nou
- "contul meu": detalii cont
Pare ca nu exista buton "adauga abonament existent" intr-un cont care nu are nici un abonament.
Idei?
la 22-06-2024 12:27 PM
Salutare!
Yoxo nu se poate cesiona (muta) de la un client la altul. Singura sunt doua soluții:
22-06-2024 01:39 PM - editat 22-06-2024 01:39 PM
In textul meu:
- cuvantul "cont" se refera la un cont Yoxo identificat prin adresa email
- cuvantul "abonament" se refera la un abonament Yoxo identificat unic prin numar mobil
Yoxo permite unui cont sa gestioneze mai multe abonamente.
Intrebarea mea nu are legatura cu cesionarea.
la 22-06-2024 02:28 PM
Eu am un număr și tu ai altul (două abonamente și două conturi). Din ce înțeleg din termenii și condițiile serviciului Yoxo nu se pot transfera un abonament de pe un cont pe altul (care este unul din atributele cesiunii). Deci nu poți transfera un număr (abonament) de pe un cont pe altul.
la 22-06-2024 02:31 PM
Acceseaza https://www.yoxo.ro/adauganumar/ si apasa pe "Cum adaugi un numar existent".
la 22-06-2024 02:42 PM
este o situație mai specială de aceea era mai indicat daca contactai prin chat yoxo.
22-06-2024 02:47 PM - editat 22-06-2024 02:48 PM
Am contactat dinainte sa postez dar am sperat ca exista o solutie pe care nu o vad eu (ca sa nu astept pana marti).
Inteleg ca aceasta operatie nu se poate face decat prin suport.
la 22-06-2024 03:41 PM
Dilema e Pasul 4: Cont vechi (presupun cu același titular). Așteptată asistenta.
la 22-06-2024 12:27 PM
Salut,
Nu cred ca Yoxo are acest feature. Deci....ca idei, poti doar incerca sa intri in legatura cu un consultant, pe chat-ul din aplicatie, si vezi daca te poate ajuta. Altfel, doar ca sugestie de implementare pe viitor.
la 22-06-2024 01:41 PM
Yoxo permite ca un cont sa gestioneze mai multe abonamente (numere de mobil).
Intr-un cont care are deja un abonament se poate adauga inca un abonament.
Problema este ca acel buton care permite adaugarea nu este disponibil si intr-un cont fara nici un abonament.
la 22-06-2024 03:03 PM
Salut @darkangel,
Asa cum ai spus si tu opțiunea "Adaugă un abonament existent YOXO" nu este disponibila pentru un cont care nu are un abonament asociat. Recomandarea mea e sa configurezi un abonament cu opțiunea vreau un număr nou pe acel cont doar pentru a avea acces complet la aplicație, iar ca sa nu plătești nimic poți folosi codul acesta YOXORAIFFEISEN sau oricare altul de pe net. După aceea vei avea butonul de "Adaugă un abonament existent YOXO" in aplicație si vei putea sa iți adaugi numerele. Odată ce ai mutat numerele poți închide abonamentul creat anterior.
Sa îmi spui daca ai reușit!
Atenție, datele de identificare al noului cont trebuie sa fie aceleași ca pe vechiul cont, ma refer la nume, prenume si adresa.
la 23-06-2024 03:08 PM
Salut @RafaHelper ,
Am configurat un abonament nou pe acel cont asa cum ai sugerat si am finalizat procesul (am ajuns in starea "livrare SIM").
Dupa asta, in ecranul in care ar fi trebuit sa apara ambele butoane ("adauga abonament nou" si "adauga abonament existent") apare DOAR butonul "adauga abonament nou". Pot doar sa-mi imaginez ca butonul "adauga abonament existent" ar urma sa apara undeva dupa activarea abonamentului nou creat...
Deci nu merge! 🙂
la 23-06-2024 05:17 PM
@darkangel merge, trebuie sa finalizezi toti pasii, inclusiv activarea sim-ului abonamentului. Eu am ales eSIM, daca ai ales SIM fizic va trebui sa aștepți sa fie livrat, apoi dupa ativare o sa vezi opțiunea de a adauga numar nou.
la 23-06-2024 05:29 PM
Eu unul nu înțeleg logica. Adică un SIM existent și funcțional, pentru a fi mutat de pe un cont pe altul, "trebuie așteptat să fie livrat"? Dintr-un cont în altul? Nu înțeleg de ce ar trebui SIM nou la ceva strict de.... soft.
la 23-06-2024 08:12 PM
"trebuie așteptat să fie livrat" => asta este SIM-ul unui abonament nou pe care l-am deschis doar pentru a forta aplicatia sa arate butonul care permite adaugarea numarului existent (care nu are nicio legatura cu numarul nou).
Exact: de'aici si vorba "online este mereu simplu"... 😄 😄 😄
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor