anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Imi apare factură neplătită Yoxo, deși am dovadă că mi s-a retras de pe cardul bancar

Batman97
Începător
Bună!
Am abonament pe Yoxo. De ieri imi apare că nu am plătit factura, deși am dovadă că mi s-a retras de pe cardul bancar suma corespunzătoare abonamentului activat. Așa că am rămas fără Roaming în străinătate, imediat se termină și perioada de grație și pe chat nu îmi răspunde nimeni! Ce aș mai putea face? Cât să mai aștept? Încet încet îmi pierd răbdarea! Este total dezamigator ceea ce se întâmplă
Mulțumesc anticipat!
1 Răspuns 1

alexa32
Junior entuziast
De câteva zile sunt probleme cu facturarea la yoxo. La fel și cu platforma prepay. Nu ești singurul. Nu știu cât te ajuta chat-ul aplicației. Suna la 300 dacă ai alt telefon Orange prin preajmă. https://forum.softpedia.com/topic/1167440-orange-yoxo-prima-aplicatie-digitala-care-iti-permite-sa-iti-configurezi-abonamentul-asa-cum-iti-doresti/page__st__5688