anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Yoxo tranzactie esuata dar banii retrasi de mai multe ori

erwinke22
Începător
Salut!
Am incercat sa activez extra optiuni pentru roaming iar tranzactia a fost esuata.
Am reincercat din nou, de mai multe ori fara sa realizez imi ia banii din cont
Mi a retras banii de 6 ori, iar nici nu am reusit sa activez roamingul.
Doresc ajutor, si preferabil banii inapoi.
20 Răspunsuri 20

Ioan99
Junior
Exact aceiasi problema si la mine..........fix astazi am patit PRECIZEZ CA MI S-A EFECTUAT PLATA ABONAMENTULUI DE 4 ORI ACEIASI SUMA!!!!

Marcelstancu
Junior
Exact aceeași problema o întâmpin și eu. Ai rezolvat, între timp, problema?

Ioan99
Junior
Nu! Cel mai probabil e de la sistemul lor, daca nu se rezolva trebuie sa mergem la banca sa declaram platile duble.

Marcelstancu
Junior
Eu am sunat la banca și mi-au spus ca ei nu pot face asta, trebuie luată legătura cu orange.

Ioan99
Junior
Probabil se vor intoarce sumele de bani in cont dupa ce rezolva Orange probelam, speram sa fie asa......

Trixen
Explorator entuziast
cel mai probabil asistam la un incident de sistem. Asta inseamna ca Orange deja stie si lucreaza. Daca problema e la un furnizor extern (pare a fi o problema cu platile), atunci nici Orange nu prea are ce face in afara de a astepta remedierea situatiei. Sigur ne vom recupera banii si se vor rezolva si problemele punctuale. Orange pierde bani, deci e in interesul lor sa faca tot ce pot. :) Ar fi fost frumos un mesaj public sa stim si noi, dar... situatia clar nu este punctuala acum.

Razvan
Campion certificat
Ați sunat la 300 să întrebați de această situație? Posibil să va dea banii înapoi, in 7 zile, după ce vor face verificările.

Trixen
Explorator entuziast
am reincercat dimineata si la mine s-a rezolvat problema, a mers totul rapid. Poti incerca din nou? mai ramane problema banilor inapoi, dar ma astept sa se intample in 2-3 zile fara sa mai cer in mod explicit.

zOL
Junior
Aceasi problema. Mi s-a retras banii de 7 ori, dar in aplicatie apare factura neplatita, si nr, aflat in perioada de gratie, fara a putea accesa roaming sau extraoptiuni. Va rog daca cineva reuseste sa gaseasca solutia sa posteze aici. Succes!

Yozz
Începător
Aceeași problemă cu plata eșuată. Banii de pe un abonament trasi de pe card de 3 ori, plata neconfirmata. Banii pentru un alt abonament trasi de pe card, plată neconfirmata. Lucrul cel mai drăguț e că nu poți lua legătura cu ei... In 48 de ore ți se taie abonamentul, iar ei răspund pe messenger în 72 de ore... Dai din buze până atunci. La 300 am sunat, dar mi-au spus că ei nu au instrumentele si logiatica necesară verificarii abonamentelor de tip yoxo. Nu-i problemă, aștept să-mi oprească abonamentul și apoi direct la tribunal merg... Daune morale, că la ce draci mi-au făcut, s-ar putea să dea faliment.

Ioan99
Junior
Am vorbit cu ei pe facebook, mi-au zis sa mai incerc sa mai platesc...... iar cu sumele luate sa vorbesc cu banca sa mi le restituie...... ne-a ajutat de s-au rupt.

GeorgianaD
Moderator
Buna! Mai multi dintre voi ne-au semnalat dificultati cu plata facturii sau cu achizitia optiunilor pentru serviciul YOXO. Situatia este in atentia colegilor din departamentul tehnic care lucreaza la o remediere cat mai rapida. Din acest motiv este posibil ca si timpul de asteptare pe Chat-ul YOXO sa fie mai mare decat de obicei. Multumim pentru intelegere!

Ioan99
Junior
Azi dimineață am încercat sa plătesc din nou abonamentul și am reușit. S a efectuat plata. Acum sa vad cum îmi recuperez cele 4 sume plătite eronate.. .

zOL
Junior
Până la urmă am primit notificare că plata a fost acceptată și am ieșit din perioada de grație. Problema e că suma a fost retrasă de 4 ori de pe card. Cum recuperez acești bani?