Eroare inregistrare SIM Yoxo in cont

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-08-2021 10:56 AM
Salut,
Am incercat sa activez doua cartele in doua conturi diferite YOXO si imi da mesajul nr. SIM invalid.
Precizez ca la o a treia cartela SIM activarea a reusit din prima.
Multumesc,
Am incercat sa activez doua cartele in doua conturi diferite YOXO si imi da mesajul nr. SIM invalid.
Precizez ca la o a treia cartela SIM activarea a reusit din prima.
Multumesc,
3 Răspunsuri 3
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-08-2021 11:09 AM
@birouemil84, bine ai venit în Comunitate!
Ne dai, te rog, mai multe detalii? Ne-ar ajuta să ne descrii procesul pe care l-ai urmat pentru activarea cartelelor și în ce pas primești această eroare. Poți atașa și o captură de ecran ca să ne dăm seama mai bine ce se întâmplă.
Mulțumim.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-08-2021 11:12 AM
Am incercat de mai multe ori sa scanez SIM-ul sa il introduc manual , dar acelasi mesaj
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-09-2021 11:23 AM
@birouemil84, s-a efectuat migrarea la Yoxo? E totul în regulă?
