anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare migrarea de la abonament la Yoxo

T1367
Începător
Am incercat migrarea de la abonament la Yoxo si cu 3 carduri primesc eroare la plata. Yoxo messenger nu se conecteaza.
12 Răspunsuri 12

DanielaH
Moderator
@T1367, bun venit în Comunitate! Poți încerca să faci aceeași operațiune folosind un alt telefon și să ne spui dacă se întâmplă același lucru? Cardurile presupun că sunt valide și au suficiente resurse, da?

T1367
Începător
Conturile cardurilor au cel putin 1 leu. Am incercat ING si Orange money. Am incercat si de pe un alt telefon si am aceiasi problema.

DanielaH
Moderator
Pentru că vrem să verificăm situația ta cu colegii noștri de la departamentul tehnic și avem nevoie de mai multe detalii, ți-am trimis un e-mail pe adresa cu care te-ai înregistrat în Comunitate. Așteptăm răspunsul tău. Mulțumim.

T1367
Începător
Am raspuns, Multumesc!

DanielaH
Moderator
@T1367, ai reușit să faci migrarea la Yoxo?

T1367
Începător
Nu, tocmai am incercat din nou.

DanielaH
Moderator
Este aceeași eroare "Plata nu a putut fi procesată"?

T1367
Începător
Da, am avut aceiasi eroare.

DanielaH
Moderator
Ai încercat cu mai multe carduri? Dacă ai folosit doar unul te rugăm să mai încerci o dată cu un alt card. Mulțumim.

T1367
Începător
Am incercat cu card ING si cu card Orange money, aceiasi eroare.

DanielaH
Moderator
@T1367 , colegii ne-au confirmat că acum ar trebui să fie în regulă. Poți verifica și să revii cu feedback? Mulțumim.

T1367
Începător
Este regula acum, multumesc pentru ajutor.