la 26-10-2021 05:33 PM
la 08-11-2021 03:44 PM
la 08-11-2021 08:24 PM
la 14-11-2021 01:21 PM
la 14-11-2021 04:14 PM
la 05-12-2021 10:56 PM
la 06-12-2021 12:06 PM
la 27-01-2022 01:43 PM
la 06-10-2022 12:28 PM
Salut,
Iata ca la un an distanta, problemele sunt aceleasi: azi Orange mi-a suspendat numarul de telefon pe motiv de neplata cu toate ca ultima factura e platita pe 01-Octombrie-2022 prin ING, tranzactia apare in extras. Azi m-au notificat ca nu e platita si am mai platit inca o data, iar mi-au tras 15 RON (YOXO de 20GB) si mi-au suspendat si telefonul. Problema e ca mi s-a intamplat si luna trecuta la fel cu banii, mi s-au luat de 2 ori banii pe aceeasi factura, ulterior mi-au restituit ce a fost in plus. Sunt convins ca e o problema din aplicatia YOXO, dar chiar asa sa nu o rezolve intr-un an, intr-o luna...si sa ajung cu numarul suspendat e jenant si stresant pentru mine.
Daca azi nu imi activeaza numarul fac si eu plangere la ANPC si ma mut pe Vodafone Flex.
la 06-10-2022 12:56 PM
Fa o citire inainte. Nici Flex nu e perfect (la fel, merge cateva luni, si apoi sunt ceva erori).
la 10-04-2023 08:52 AM
In 2023 se repeta problema... De 3 luni incoace dau de aceleasi prostii.
la 10-04-2023 09:07 AM
Pun și eu acum o întrebare, de aproape 3 ani de zile vreau s-o fac și am acum ocazia: ce tot căutați la Yoxo? Cât de săraci au ajuns românii, oare? Yoxo nici măcar nu înseamnă Orange! Dintotdeauna a existat abonament clasic și cartelă! Ce e atât de greu să stați la Prepay, să dați 30 lei și să activați oferta 5 cu 55 GB? Posibil să primiți și un bonus de internet peste acești 55 GB! Văd și la mine în Bacău, la Orange Shop, tot mai des diverse cuconete care doresc să își treacă copiii pe Yoxo sau să treacă ele însele. Și la Vodafone s-a implementat cam prost Flex, dar măcar aici se ocupă de el însuși Vodafone și este imposibil de pierdut numărul de telefon! Că totul e până la numărul de telefon! Nu credeți? Ce tot umblați cu hibridul ăsta care nici măcar nu e Powered by Orange? Ba încă te mai și întreabă dacă ești de acord să îți trimită datele către SRI! Deci?...
la 10-04-2023 09:27 AM
Încă din anul 1997 încoace, Orange își bate joc de cartelari! Am și postat ieri: ba refuză să te porteze pe Prepay, ba nu îți poți înregistra nominal numărul Prepay, ba refuză uneori să îți înlocuiască cartela SIM dacă nu îți faci abonament, ba Serviciul Clienți e gratuit doar de 2 ori la 30 de zile, ba îți dă internet cu țârâita, ba au implementat hibridul ăsta Yoxo unde îți pierzi numărul de telefon și nici măcar nu e gestionat direct de Orange! În rețeaua asta e bine doar pe abonament clasic, semnat în magazin. Nu vreau să fac reclamă, dar sunt la Vodafone și e bine tare și la Prepay, mă descurc și cu Flex, chiar dacă după 32 de zile trebuie să caut o sursă suplimentară de internet ca să reactivez manual Flex, dar măcar nu pierd numărul de telefon, e imposibil! Ceva mai proastă acoperirea în rural la Vodafone, dar și așa satele se depopulează. Folosesc des aplicația Network Cell Info Lite & WiFi unde confrunt periodic puterea semnalului atât la Orange, cât și la Vodafone. Ambele au semnal puternic, doar că la Orange ai disponibilă uneori și banda 7 de 2600 Mhz, Vodafone a vândut-o. NU merită Orange Prepay sau Yoxo, din 1997 spun mereu acest lucru: Orange își bate joc de cartelari!
la 21-07-2023 10:32 AM
Aceeasi problema o am si eu, plata efectuata in 11.07.2023. Abonament blocat, si de 3 zile imi spun ca le pare rau! Parerile lor de rau nu imi repara mie prejudiciul! Imi spun ca imi aloca 100GB net drept despagubire. Nu am nevoie de pomana lor! Oricum cand se rezolva, plec din retea cu 3 abonamente orange, si 2 yoxo! Sunt jalnici cu yoxo!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor