la 26-05-2025 03:26 PM - editat ultima oară la 26-05-2025 03:31 PM de DanielaH
Daca trec de la abonament Orange la Yoxo, e considerata manevra asta portare?
Dupa o luna daca revin din Yoxo la abonament Orange, e considerata manevra asta portare?
Nu conteaza vechimea pe care o am la abonament ca oricum sunt privilegiati doar clientii noi.
Multumesc.
26-05-2025 03:34 PM - editat 26-05-2025 03:36 PM
Salutare!
Fiind în aceeași rețea, nu poate fi considerată portare.
Ai toate detaliile despre trecerea de la prepay și de la abonamentul Orange la Yoxo aici .
Dacă revii pe abonament, vei fi considerat client nou, fără vechime.
Baftă!
26-05-2025 03:34 PM - editat 26-05-2025 03:36 PM
Salutare!
Fiind în aceeași rețea, nu poate fi considerată portare.
Ai toate detaliile despre trecerea de la prepay și de la abonamentul Orange la Yoxo aici .
Dacă revii pe abonament, vei fi considerat client nou, fără vechime.
Baftă!
la 26-05-2025 03:49 PM
Salut,
Poți încerca sa contactezi departamentul de ofertare Orange pentru a obține o oferta mai buna.
Trecerea între Orange și Yoxo (și invers) nu este considerată portare. Portarea implică mutarea numărului dintr-o rețea în alta.
Este posibilă migrarea atât de la Orange la Yoxo, cât și invers, de la Yoxo la un abonament Orange.
https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-trec-un-numar-orange-pe-yoxo/
https://www.yoxo.ro/help/pot-sa-trec-de-la-un-abonament-yoxo-la-un-abonament-orange-me/
la 26-05-2025 03:55 PM
Nu. Portarea implica, cumulativ, urmatoarele:
Ca sa intelegi, T-Mobile *SUA) detine, printre altele, Metro ca MVNO (Metro by T-Mobile) si este considerata portare intrucat datele de identificare fiscala sunt diferite (atat T-Mobile, cat si Metro by T-Mobile) emit facturi al caror date sunt individuale, nu ale opratorului detinator.
la 26-05-2025 03:56 PM
Departamentul ofertare e praf si nu poate face o oferta personalizata, de fiecare data mi se spune ca oferta de pe site e cea mai buna.
Speram sa prind oferta de clienti noi la prelungire, speram sa mi se faca o oferta personalizata, dar nicio sansa.
Degeaba am aproape 10 ani in retea ca eu nu contez, doar clientii noi conteaza, din cauza asta spuneam ca pentru mine nu conteaza vechimea mea atata timp cat eu ca si client vechi nu sunt pretuit.
la 26-05-2025 04:06 PM
Pai ce anume ai cerut si e mai buna oferta de pe site? Un client nou nu poate obtine telefon in rate. Ori abonament redus, ori aparat redus cu plata completa a aparatului.
la 26-05-2025 04:11 PM
Eu la prelungire primesc 15% reducere si asta e cea mai buna oferta pentru mine conform departamentului ofertare.
Clientii noi primesc 50% reducere la abonament, ca doar ei conteaza.
Altii care au prins persoane ok la telefon de la departament ofertare au primit reducere de 50% la prelungire, dar vroiau reducere mai mare. Am vreo 7 prieteni, unii au acceptat reducere de 50% la prelungire, altii mai negociaza in speranta ca poate prind reducere mai mare.
Eu m-as fi multumit cu reducerea de 50% la prelungire si pe asta o urmaresc, dar pentru mine nu se poate.
la 26-05-2025 04:38 PM
Cand iti expira abonamentul, intra in magazinul online (logat) si alege un abonament. Cat am fost abonat, cand depaseam perioada minima am vazut ca aveam acces la abonamentele reduse. Dar atentie: abia dupa expirarea perioadei minime contractuale, nu inainte.
26-05-2025 04:56 PM - editat 26-05-2025 04:58 PM
Am urmarit site-ul in ultimele 3 luni zilnic, nicio schimbare.
Cum eram inainte sa expire contractul la fel sunt si acum, am posibilitatea sa optez pentru abonament de 15 sau 25 euro, nicio alternativa nu mai este afisata.
A expirat contractul nicio schimbare, deci cum s-ar spune acum sunt liber de contract dar oferta nu numai ca nu e schimbata, dar e aceeasi oferta limitata.
la 26-05-2025 05:06 PM
Încearcă să iei legătura cu cei de la magazinul online Orange, din Chatul lor. Și eu am pățit în trecut așa ceva și am constatat că după ce am vorbit cu ei, s-a schimbat treaba. Insistă pe un anume produs ( telefon ) din magazinul online până te întreabă acolo dacă ai nevoie de ajutor. Apeși pe ,,Da" și intri in legătură cu ei și pe explici că nu ai această ofertă și poate te ajută cu ceea ce îți dorești.
Baftă!
la 26-05-2025 05:11 PM
Ok, mai incerc si varianta asta cu chat din magazin online.
Am mai sunat de 2 ori in ultima luna la 300 si am primit apel de la ei peste 1-2 saptamani fara vreun rezultat ok inafara de oferta publica.
Daca nici acum nu rezolv nimic, portez si gata.
Multumesc.
la 27-05-2025 05:57 PM
Buna. Se consideră portare daca un serviciu este transferat de la o firma la alta. Yoxo face parte tot din Orange, deci nu e considerată portare. Zi frumoasă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor