anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Daca trec de la abonament Orange la Yoxo e considerata portare sau nu?

c3p0
Junior entuziast

Daca trec de la abonament Orange la Yoxo, e considerata manevra asta portare?

Dupa o luna daca revin din Yoxo la abonament Orange, e considerata manevra asta portare?

Nu conteaza vechimea pe care o am la abonament ca oricum sunt privilegiati doar clientii noi.

 

Multumesc.

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare!

Fiind în aceeași rețea, nu poate fi considerată portare.

Ai toate detaliile despre trecerea de la prepay și de la abonamentul Orange la Yoxo aici . 

Dacă revii pe abonament, vei fi considerat client nou, fără vechime.

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

Vio73
#StarMember

Salutare!

Fiind în aceeași rețea, nu poate fi considerată portare.

Ai toate detaliile despre trecerea de la prepay și de la abonamentul Orange la Yoxo aici . 

Dacă revii pe abonament, vei fi considerat client nou, fără vechime.

Baftă!

MihaiC99
Specialist

Salut,

Poți încerca sa contactezi departamentul de ofertare Orange pentru a obține o oferta mai buna.

Trecerea între Orange și Yoxo (și invers) nu este considerată portare. Portarea implică mutarea numărului dintr-o rețea în alta.

Este posibilă migrarea atât de la Orange la Yoxo, cât și invers, de la Yoxo la un abonament Orange.

https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-trec-un-numar-orange-pe-yoxo/ 

https://www.yoxo.ro/help/pot-sa-trec-de-la-un-abonament-yoxo-la-un-abonament-orange-me/

Pololică
#StarMember

Nu. Portarea implica, cumulativ, urmatoarele:

  • noua retea sa fie diferita de cea de plecare, inclusiv la MNC (un fel de identitate de retea)
  • juridic, cele doua retele sa fie entitati diferite (Yoxo este un fel de TM/Trade Mark al Orange)

Ca sa intelegi, T-Mobile *SUA) detine, printre altele, Metro ca MVNO (Metro by T-Mobile) si este considerata portare intrucat datele de identificare fiscala sunt diferite (atat T-Mobile, cat si Metro by T-Mobile) emit facturi al caror date sunt individuale, nu ale opratorului detinator.

c3p0
Junior entuziast

Departamentul ofertare e praf si nu poate face o oferta personalizata, de fiecare data mi se spune ca oferta de pe site e cea mai buna.

Speram sa prind oferta de clienti noi la prelungire, speram sa mi se faca o oferta personalizata, dar nicio sansa.

Degeaba am aproape 10 ani in retea ca eu nu contez, doar clientii noi conteaza, din cauza asta spuneam ca pentru mine nu conteaza vechimea mea atata timp cat eu ca si client vechi nu sunt pretuit.

Pai ce anume ai cerut si e mai buna oferta de pe site? Un client nou nu poate obtine telefon in rate. Ori abonament redus, ori aparat redus cu plata completa a aparatului.

c3p0
Junior entuziast

Eu la prelungire primesc 15% reducere si asta e cea mai buna oferta pentru mine conform departamentului ofertare.

Clientii noi primesc 50% reducere la abonament, ca doar ei conteaza.

Altii care au prins persoane ok la telefon de la departament ofertare au primit reducere de 50% la prelungire, dar vroiau reducere mai mare. Am vreo 7 prieteni, unii au acceptat reducere de 50% la prelungire, altii mai negociaza in speranta ca poate prind reducere mai mare.

Eu m-as fi multumit cu reducerea de 50% la prelungire si pe asta o urmaresc, dar pentru mine nu se poate.

Cand iti expira abonamentul, intra in magazinul online (logat) si alege un abonament. Cat am fost abonat, cand depaseam perioada minima am vazut ca aveam acces la abonamentele reduse. Dar atentie: abia dupa expirarea perioadei minime contractuale, nu inainte.

c3p0
Junior entuziast

Am urmarit site-ul in ultimele 3 luni zilnic, nicio schimbare.

Cum eram inainte sa expire contractul la fel sunt si acum, am posibilitatea sa optez pentru abonament de 15 sau 25 euro, nicio alternativa nu mai este afisata.

A expirat contractul nicio schimbare, deci cum s-ar spune acum sunt liber de contract dar oferta nu numai ca nu e schimbata, dar e aceeasi oferta limitata.

Încearcă să iei legătura cu cei de la magazinul online Orange, din Chatul lor. Și eu am pățit în trecut așa ceva și am constatat că după ce am vorbit cu ei, s-a schimbat treaba. Insistă pe un anume produs ( telefon ) din magazinul online până te întreabă acolo dacă ai nevoie de ajutor. Apeși pe ,,Da" și intri in legătură cu ei și pe explici că nu ai această ofertă și poate te ajută cu ceea ce îți dorești.

Baftă!

c3p0
Junior entuziast

Ok, mai incerc si varianta asta cu chat din magazin online.

Am mai sunat de 2 ori in ultima luna la 300 si am primit apel de la ei peste 1-2 saptamani fara vreun rezultat ok inafara de oferta publica.

Daca nici acum nu rezolv nimic, portez si gata.

 

Multumesc.

Miha_Z
#StarMember

Buna. Se consideră portare daca un serviciu este transferat de la o firma la alta. Yoxo face parte tot din Orange, deci nu e considerată portare. Zi frumoasă!