@i.ovidiu: Nu trebuia sa iti faci griji pentru "plata facturii". Cum am mai spus si in alt topic (YOXO Feedback), "Yoxo este intelept" si asemeni unor plati de rate bancare, se va servi "singur" de pe card cu valoarea aferenta urmatoarei perioade de 30 de zile. Tu ramane doar sa te asiguri ca ai suficient "cash" pe cardul inrolat in aplicatie. Daca nu, atunci poti schimba cu un alt card pe care sa ai suma respectiva.
Pentru mai multe detalii la perioada de plata /gratie /suspendare iti prezint mai jos o parte din conditii:
"In cazul in care plata esueaza, clientul beneficiaza de o perioada de gratie de 48 de ore.In perioada de gratie, Orange activeaza Clientului serviciile aferente ultimului sau abonament Yoxo valabil si le ofera timp de48 de ore. In acest timp Clientul are obligatia de a achita factura aferenta urmatoarei luni a abonamentului Yoxo.In cazul in care Clientul nu plateste factura in perioada de gratie, serviciile lui vor fi suspendate. Va putea primi apeluri si sms-uri, dar nu le va putea initia. Perioada de suspendare dureaza 28 de zile.Daca in perioada de suspendare clientul nu achita factura, in a 28-a zi, abonamentul Yoxo va fi inchis.Daca in perioada de suspendare clientul achita factura, din momentul platii se vor reactiva serviciile ramase disponibile inluna respectiva."
.
In speranta ca cele scrise iti vor fi de ajutor, revino cu un feedback (pozitiv sau negativ) in Comunitate.