anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme activare abonament online

alexrom
Junior

Buna ziua! Pe data de 24 august am luat online abonamentul Fun11 cu 50% reducere si pe data de 29 am primit cartela (dupa o mica balbaiala a celor de la Sameday). De atunci, abonamentul este inactiv. Am folosit Django pentru solutionare si mi s-a spus ca se va rezolva in 24h. N-a fost cazul. Apoi am vorbit cu colegii dvs. de la Relatii Clienti astazi si ieri. Mi s-a spus ca nu se gaseste in sistem comanda online a abonamentului si sa revin in alta zi pentru rezolvarea cazului. Cat de invizibila poate fi acea comanda? N-ar trebui sa fie totul plug&play, sa introduc datele in MyOrange si sa ma pot folosi de abonament fara batai de cap? Sper sa ma puteti ajuta.

11 Răspunsuri 11

Vio73
#StarMember

Salutare!

Nu ți s-a dat ceva pe email, un contract ? 

Salutare! Da, am primit contractul prin email. Le-am dat numarul comenzii si numarul de telefon al abonamentului. Ce nu am putut gasi totusi e codul de abonat care mi-a fost cerut telefonic. Dar cu nr. comenzii si al sim-ului nu m-au putut gasi in baza de date.

DanielaH
Moderator

@alexrom, ne poți da și nouă, te rog, numărul comenzii? Putem întreba și noi colegii despre situația ta. 

Buna ziua! V-am trimis numarul prin mesagerie. Multumesc pentru ajutor!

Mulțumesc și eu. Revin când am un răspuns de la colegi.

alexrom
Junior

Revin cu un mic update. Cei de la Relatii Clienti mi-au spus ca numarul comenzii online apartine altei persoane, efectuata in urma cu vreo 3 ani. Am mai observat ca CNP-ul meu nu apare in factura si in contract. Probabil ar fi trebuit sa completez datele profilului inainte de a efectua comanda. Sa fi fost cumva asta problema? Am trimis un mail la serviciul.clienti@orange.ro in legatura cu asta.

Este foarte posibil. Foarte bine că ai trimis email!

@alexrom: CNP-ul nu apare pe factură, deși este solicitat la completarea comenzii. În schimb apare paradoxal în acel câmp.... număr de CI. Poate se va remedia în timp. Oricum nu este un impediment dacă e vorba de garanție. Cu răbdare vei primi un răspuns în acest sens și de Serviciul clienți, referitor la sesizarea lansată.

Numai bine.

DanielaH
Moderator

@alexrom, s-a rezolvat situația?

alexrom
Junior

Buna ziua! Da, s-a rezolvat. Comanda a fost impactata de o eroare (am primit raspuns prin mail) si s-a rezolvat dupa o zi. De atunci ma tot chinui sa prind 5G-ul prin oras, dar telefonul nu vrea deloc. Voi deschide un alt topic daca nu-i dau de cap. Va multumesc tuturor pentru ajutor!

Mulțumim pentru confirmare! Mă bucur că s-a rezolvat.

Te mai așteptăm în Comunitate, sperăm noi cu vești bune 😀.