la 01-09-2023 10:40 AM - editat ultima oară la 08-09-2023 09:38 AM de DanielaH
Buna ziua! Pe data de 24 august am luat online abonamentul Fun11 cu 50% reducere si pe data de 29 am primit cartela (dupa o mica balbaiala a celor de la Sameday). De atunci, abonamentul este inactiv. Am folosit Django pentru solutionare si mi s-a spus ca se va rezolva in 24h. N-a fost cazul. Apoi am vorbit cu colegii dvs. de la Relatii Clienti astazi si ieri. Mi s-a spus ca nu se gaseste in sistem comanda online a abonamentului si sa revin in alta zi pentru rezolvarea cazului. Cat de invizibila poate fi acea comanda? N-ar trebui sa fie totul plug&play, sa introduc datele in MyOrange si sa ma pot folosi de abonament fara batai de cap? Sper sa ma puteti ajuta.
la 01-09-2023 11:11 AM
Salutare!
Nu ți s-a dat ceva pe email, un contract ?
la 01-09-2023 11:14 AM
Salutare! Da, am primit contractul prin email. Le-am dat numarul comenzii si numarul de telefon al abonamentului. Ce nu am putut gasi totusi e codul de abonat care mi-a fost cerut telefonic. Dar cu nr. comenzii si al sim-ului nu m-au putut gasi in baza de date.
la 01-09-2023 11:17 AM
@alexrom, ne poți da și nouă, te rog, numărul comenzii? Putem întreba și noi colegii despre situația ta.
01-09-2023 11:27 AM - editat 01-09-2023 11:28 AM
Buna ziua! V-am trimis numarul prin mesagerie. Multumesc pentru ajutor!
la 01-09-2023 11:32 AM
Mulțumesc și eu. Revin când am un răspuns de la colegi.
03-09-2023 11:52 AM - editat 03-09-2023 12:39 PM
Revin cu un mic update. Cei de la Relatii Clienti mi-au spus ca numarul comenzii online apartine altei persoane, efectuata in urma cu vreo 3 ani. Am mai observat ca CNP-ul meu nu apare in factura si in contract. Probabil ar fi trebuit sa completez datele profilului inainte de a efectua comanda. Sa fi fost cumva asta problema? Am trimis un mail la serviciul.clienti@orange.ro in legatura cu asta.
la 03-09-2023 12:29 PM
Este foarte posibil. Foarte bine că ai trimis email!
03-09-2023 12:30 PM - editat 03-09-2023 12:41 PM
@alexrom: CNP-ul nu apare pe factură, deși este solicitat la completarea comenzii. În schimb apare paradoxal în acel câmp.... număr de CI. Poate se va remedia în timp. Oricum nu este un impediment dacă e vorba de garanție. Cu răbdare vei primi un răspuns în acest sens și de Serviciul clienți, referitor la sesizarea lansată.
Numai bine.
la 08-09-2023 09:05 AM
@alexrom, s-a rezolvat situația?
la 08-09-2023 09:36 AM
Buna ziua! Da, s-a rezolvat. Comanda a fost impactata de o eroare (am primit raspuns prin mail) si s-a rezolvat dupa o zi. De atunci ma tot chinui sa prind 5G-ul prin oras, dar telefonul nu vrea deloc. Voi deschide un alt topic daca nu-i dau de cap. Va multumesc tuturor pentru ajutor!
la 08-09-2023 09:39 AM
Mulțumim pentru confirmare! Mă bucur că s-a rezolvat.
Te mai așteptăm în Comunitate, sperăm noi cu vești bune 😀.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor