anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am închis un abonament Yoxo. Ce se întâmplă cu cartela SIM?

teacher_
Specialist certificat
Am închis recent un abonament Yoxo, și am rămas cu cartela SIM. Ce se întâmplă cu ea? Trebuie predată la Orange Shop, sau pot sa o distrug?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
teacher_, dacă ești sigur că nu mai revii la Yoxo, nu ai de ce s-o păstrezi (decât ca amintire, vorba lui FLo :)). O poți duce la shop sau o poți distruge. Nu am auzit să se recicleze pe undeva aceste SIM-uri.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

FLo1
Campion certificat
@teacher_ : O pastrezi ca amintire, ca orice alta cartela SIM care a fost blocata. Orange sigur nu va mai avea nevoie de ea. Frumos pentru tine 🙂 Sper sa revii cu impresii despre Yoxo in comunitate.

Jay
Campion certificat
Eu n-am predat niciodată cartelele.. nu cred ca trebuie predata ci distrusa.. oricum nu mai are nimeni ce face cu ea...

DanielaH
Moderator
teacher_, dacă ești sigur că nu mai revii la Yoxo, nu ai de ce s-o păstrezi (decât ca amintire, vorba lui FLo :)). O poți duce la shop sau o poți distruge. Nu am auzit să se recicleze pe undeva aceste SIM-uri.

Razvan
Campion certificat
Numărul aferent alocat simului este păstrat 90 de zile, timp în care poți reactiva abonamentul Yoxo.

Razvan
Campion certificat
Las și eu o recenzie pentru abonamentul Yoxo. Abonamentul de activează ușor, fără mari bătăi de cap, de pe un număr prepay existent. Abonamnetul Yoxo poate fi reziliat în termen de 14 zile, dacă nu te mulțumește și în 2-3 zile primești suma plătită în contul bancar. Vitezele testate de mine, prin Yoxo sunt asemănătoare cu cele de la profilul Orange Me (vezi atașamente), practic nu există restricție de viteză, cum am mai citit prin review-urile altor utilizatori. Ca și puncte minus, accesul la 300 este contracost, deși mi-ar plăcea să fie gratuit (2-3/lună) pentru intervenții urgente, gen reactivarea abonamentul, în care mulți clienți întâmpină, încă, probleme de acest gen. Accesul în roaming, minute internaționale și servicii premium se face în a 15-a zi, probabil după ce trec cele 14 zile, ca să nu rămână compania în pierdere și probabil pentru a limita abuzul, deși s-ar putea găsi o cale legală, ca serviciile extra să fie disponibile imediat și taxate, astfel încât să nu mai poată fi returnată suma cheltuită pentru ele, dacă ai utilizat resursele incluse. Cam atât despre Yoxo.

Mary_13
Junior
O poti pastra, in caz de te intorci iarasi la un abonament YOXO. Nu ai ce pierde.