la 13-12-2025 06:16 PM
De miercuri este conectat televizorul și internetul. De miercuri nu am reușit în niciun fel să facem să funcționeze cardurile SMART... canalele sunt codate... Am sunat la 300... au activat de două ori, dar nu merge... Mi-au spus că mă vor suna ei înapoi, dar așa trec deja zilele... Ce se poate face în cazul ăsta?
la 13-12-2025 07:44 PM
Salutare!
Smart cardul decodează doar câteva canale, nu toate canalele.
la 13-12-2025 08:09 PM
Salutare, dacă activarea s-a făcut deja de două ori și tot nu funcționează, cel mai probabil e nevoie de o sesizare tehnică, nu doar de reactivare. Sună din nou la 300 și cere explicit deschiderea unei sesizări către departamentul tehnic. De obicei, așa se rezolvă.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor