anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

mesajul "[SMART] Pentru accesul la program te rugam sa introduci cardul TV"

Alina29A
Junior

Am cablu prin fibra optica la televizor si de cateva zile nuh pot accesa niciun program. Pe ecran imi apare mesajul "[SMART] Pentru accesul la program te rugam sa introduci cardul TV". Dar eu nu am televizor smart. Am oprit si am pornit receiverul - nimic. L-am scos din priza, l-am reconectat la priza - nimic: mereu e acelasi mesaj pe ecran.

1 Soluţie acceptată‚

In mod normal ar trebui sa aibe, de aici și mesajul. Contactează serviciul clienți pentru a vedea dacă cardul este activ sau a fost dezactivat.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

MihaiC99
Campion

Salutare!

Contacteaza serviciul clienți Orange pentru a verifica dacă cardul este activat sau să încerce o reinitializare a cardului.

https://www.orange.ro/contact/ 

Poți de asemenea încerca să scoți cardul din slot și apoi să-l reintroduci.

Multumesc de raspuns.

Televizorul meu nu e smart - am receiver, nu card care sa se introduca in televizor. Exista, in cazul asta, un card...?

In mod normal ar trebui sa aibe, de aici și mesajul. Contactează serviciul clienți pentru a vedea dacă cardul este activ sau a fost dezactivat.

RafaHelper
#StarMember

Salut @Alina29A,

Eticheta SMART se referă la tipul mesajului, cred ca acel mesaj este dat de receiver si nu are legătură cu tipul de televizor folosit. Din punctul meu de vedere este mai mult un mesaj informativ care te atenționeaza in legătură cu o posibilă problemă.

Multumesc pentru raspuns.

Cu drag!
___________