anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sesizari neonorate Orange TV din 24.12.2024 și 08.01.2025jud. Arad

Vasile02
Începător

Buna ziua. A mai patit cineva sa facă sesizare că nu merge antena Tv și să nu se prezinte nimeni la solicitare? De 20 zile tot sun și primesc același răspuns că urgentează dar nu se prezintă nimeni. Sunt din jud Arad.

Solicitare 236089959 închisa de ei în 08. 01și 236664228 in curs. Din câte știu trebuie 24 de ore pt rezolvare. Eu aștept din 24.12.2024. Ce ar fii de făcut și cine răspunde pt neseriozitatea și echipei de intervenții? Multumesc!

18 Răspunsuri 18

DanielaH
Moderator

Salut, Vasile, și bun venit în Comunitate!

Putem ruga și noi colegii de la departamentul tehnic să verifice statusul sesizării tale. Ne poți da, te rog, numărul ei?

Vasile02
Începător

236089959

Și ieri am primit mesaj de la Orange TV că solicitarea de intervenție cu Nr 40065459 a fost anulată. 

Mulțumesc pentru răspuns. Îți confirmăm că situația ta este în continuare în atenția colegilor noștri care fac toate verificările necesare pentru remediere. Îți recomandăm să aștepți răspunsul lor legat de soluționare.

Vasile02
Începător

De 17 zile tot asta aud și nimeni nu vine. 

Pe lângă asta mai și spun colegii dvs că au închis sesizarea deoarece am fost sunat de echipa tehnica și nu am răspuns, lucru total fals eu nefiind contactat și se poate verifica. 

1000013521.jpg

 Vi se pare lucru normal sa fie legată cu sarma ? 

Vasile02
Începător

Buna ziua. A mai patit cineva sa facă o sesizare de 17 zile(din 24.12.2024)  și să nu vina nimeni la antena tv?  Apoi au închis sesizarea mintind că am fost cautat și nu am fost găsit. Am făcut alta sesizare in 08.01. 2025 și tot nu mă contactează, nici măcar să facă programare pt a veni. Știu că în maxim 24 de ore trebuie sa primesc raspuns, dar au trecut 17 zile...

Din păcate nu și conform contractului.

"Pentru echipamentul DTH, termenul de remediere este de 7 zile (168 de ore) de la
înregistrarea la Serviciul Clienți a unei reclamații din partea clientului, sub rezerva ca
personalul Orange sau tehnicienii autorizați pot accesa locația în timp util și nestingherit."

Probabil acum înțelegi de ce a fost închisă prima sesizare.🤔

Va trebui sa îi contactezi periodic până la rezolvarea problemei și cere compensări pentru perioada de așteptare.

Dar au trecut mai multe zile lucrătoare și au mințit în raport că m-au contactat dar nu am răspuns! Total neadevărat! Așa că, conform bunului simt trebuiau să nu mintă și la ultima lucrare care au făcut -o sa nu lege cu sarma antena😉

1000013521.jpg

La partea cu sarma vina e împărțită.

Trebuia făcută o sesizare, in momentul respectiv, daca montajul a fost realizat necorespunzător.

Personal o montam singur și nici nu mai apelam la aceștia.

 

Da. E împărțita dar văzut în altă zi, nu m-am urcat pe casa sa vad ce fac ei acolo..

Te rog, ești invitatul meu 🤣

Nu toată lumea stie instala o antena pe anumite frecvente.

Am scris o alta intrebare pe forum și a fost ștearsă de doua ori. Am dat date despre locație și nr de  sesizare dar văd că nu se vrea sa se vadă neregulile lor. Oricum in cursul zilei am făcut și o sesizare la protecția consumatorului cu toate datele, nr contract și tot ce trebuie. 

Ai deschis mai multe topicuri cu aceeași temă și moderatorul a unit aceste topicuri.

Nu sau șters, vei găsi aceste postări in topicul curent.

Probabil o sa  șterg acesta postare  și să postez alta să vadă și alți clienți cat de seriosi sunt unii. 

Apropo, te aștept la instalare daca te pricepi ( contrancost ) 🤣 Sau o dai așa că oricine poate instala o antena că sa ii mai scoți din rușine pe acești meseriasi🤣

Și apropo conditii optime au ca să ajungă la mine, doar că stau cam la 100 km de mine și atunci e prea mare deranjul. Multumesc. Seara faina și multumesc pt informatiile date, mai mult sau mai puțin folositoare.

Întrebările nu au fost șterse, ci unite toate la topicul inițial, pentru păstrarea continuității subiectului și pentru că ne dorim să nu avem topicuri dublate. Găsești aici, pe acest thread, toate postările tale pe acest subiect. Am și verificat numărul tău de sesizare și ți-am răspuns mai sus. Te-am informat și pe e-mail despre aceste mutări.

Practic a-ți unit sa nu apară pe prima pagina aceasta situație jenantă pt Orange și să nu cumva sa fac antireclama🤣

Astept că de 17 zile asta fac. Doar că acum aștept și de la OPC răspuns despre situația prezentată de mine. 

Nu am primit nimic pe mail. vasilexxxxx@yahoo.ro