anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Port Forwarding si lipsa internet

razvanth21
Junior

Salut, din data de 18.12.2024, in urma unei banale (asa speram eu) cereri de IP fix am ramas lasat fara internet de priceputii baieti de la Orange, iar problema persista si in ziua de azi (6 ianuarie 2025). Dupa nenumarate apeluri la serviciul clienti am ajuns la concluzia ca toti angajatii cu care am discutat (si cei care s-au ocupat de sesizarile mele) habar nu au ce trebuie sa faca si sunt complet incompetenti. Ultimele raspunsuri primite au fost in forma: "nu stim care este problema, dar se investigheaza". In data de 27.12.2024 am fost contactat de un tehnician care s-a batut cu pumnul in piept ca problema s-a rezolvat, dar nu stie sa imi zica ce problema a fost initial. Mai mult de asta, astazi m-am trezit cu un tehnician (care culmea, avea habar de anume chestii) ca a fost trimis sa ridice echipamentul (🤣) in urma unei cereri de reziliere (eu am facut sesizari peste sesizari ca nu mai functioneaza internetul, nicidecum rezilire). Trecand peste, am stat cu tehnicianul si am sunat impreuna la serviciul clienti (300), iar ambii, citez, spun: "asa ceva nu am mai vazut". Ce pot sa fac in aceasta situatie sa am acces la internet (care mai e si cel mai scump abonament posibil, Fiber2300, dar nu conteaza asta)?

Si acum, sa ajung la radacina problemei - rasfoind forumul asta am ajuns la concluzia ca IP fix = port forwarding permis (posibil sa fi inteles complet eronat, nu cunosc domeniul networking)? Sau ce trebuie sa cer sa pot deschide doua porturi amarate pe ONT-ul meu (ZTE F6605R), asta bineinteles dupa ce imi va fi redat accesul la internet!?

Multumesc.

9 Răspunsuri 9

FLo1
#StarMember

Bun găsit Răzvan. La fel ca alți utilizatori, atât cu servicii Orange și nu numai, insistați să utilizați "port fwd" DIRECT de pe un router necustomizabil. De ce? Un router suplimentar în bridge cu F6605R este atât de ușor de configurat, lipsit de restricții și adaptat nevoilor proprii. 

Diferite subiecte în Comunitate pe această temă există deja, dar înțeleg că problema ar fi dorința configurării direct pe ZTE. Verdict: Nu are rost să încerci degeaba. 

Da, asta era ultimul “last resort”. Insa din ce am citit, si activarea bridge mode-ului e problematica si chiar intr-un topic aici am vazut un raspuns “oficial” cum ca nu se poate activa. 🙂
O sa cer activarea bridge-mode.

Oricum ar fi, pe fibră optică pentru a avea parte de port forwarding, soluția este "bridge mode". Nici la alți operatori nu este altfel, dar îți va fi mai simplu la configurarea porturilor sau cel puțin a unui DMZ. 

php_gpt
Junior

La multi ani.

1. De aproape 1 an m-am intors la Gigi (cu toate serviciile, inclusiv antena satelit la tara), dupa 6 ani de Orange, simti ca platesti pt. ceva. Nu am avut probleme tehnice (inca).

2. Iti recomand conexiunea in mod bridge cu https://www.emag.ro/router-wireless-asus-v2-ax3000-dual-band-quad-core-1-5ghz-cpu-256mb-512mb-flash-... (include si https)

3. Referitor la 'specialistii' Orange, probabil ai avut ghinion. Am discutat si cu personal care isi merita salariul. De cand au cumparat Telekom Fix probabil s-au amestecat specialistii (sa manance si ei o paine).

1. E un soi de 'monopol' in bloc, niciodata nu cred ca as fi ales Orange, dar asta e alta poveste.

2. Am un AX82U pe care o sa il folosesc ca si bridge (downside-ul lui e lipsa portului de 2.5Gb, dar o sa fac probabil downgrade la abonament), sper sa nu mai fie batai de cap si cu asta...

Referitor la 3, posibil, nici azi n-am rezolvat nimic, erau 3 cereri in paralel de preinstalare, chiar daca eu am deja serviciile instalate. 

DanielaH
Moderator

Salut, Răzvan! Putem ruga și noi colegii de la departamentul tehnic să verifice statusul sesizării tale. Ne poți oferi codul de abonat sau chiar numărul sesizării.

Codul de client este 0979264306.

Mulțumesc pentru detalii. Colegii mi-au confirmat că situația ta este în atenția lor și o vor trata cu prioritate.

Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.

Multumesc, primesc acelasi raspuns din 18 decembrie. Asta spune totul despre serviciile oferite si de suportul clienti.