anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

serviciu suspendat - plata efectuata - serviciu tot suspendat de 4 zile

Cristian24
Vizitator

Am avut serviciul suspendat pt neplata. am facut plata Vineri dimineata la ora 00:10 in aplicatia my orange si nici pana azi ( luni ora 17:30 ) nu mi s-a reluat conexiunea.

Vineri seara am facut o solicitare la care nu am primit nici un raspuns , am trimis un mail cu confirmarea platii ci cu numarul de solicitare la infoclienti@orange si plati@orange si nimic ( plati @orange nici nu mai e valabila).

Am incercat sa sun insa robotul care raspunde e la fel de util ca un bec ars ( imi zice sa spun "da" ca sa continui apoi imi zice ca nu intelege raspunsul si inchide conversatia ) , Djingo ma tranfera la consultant care niciodata nu e disponibil si nimeni nu revine cu un raspuns.

Ce e de facut si cum pot lua legatura cu ei sa vad care este problema?

Nu locuiesc in Romania si nu am un numar de telefon de Ro , prin urmare nu pot lasa un mesaj deoarece numarul de telefon este obligatoriu in campurile date.

4 Răspunsuri 4

MihaiC99
Explorator

Salut,

Poți depune o sesizare prin formularul de contact folosind codul de abonat in locul numărului de telefon.

https://www.orange.ro/contact/ 

Pe chat răspunsurile vin cu întârziere.

Cristian24
Vizitator

Inteleg intarzierea , nu ma asteptam sa fie imediata treaba , insa de 4 zile nu zice nimeni nimic...

Ma asteptam ca , cu plata facuta in aplicatia lor , sa meaarga treaba un pic mai repede

Se pare că sunt foarte aglomerati, eu am primit răspuns pe chat după 22 de ore.

Depune o sesizare prin formularul de contact și încearcă să-i contactezi și telefonic (+40374300300).

In mod normal nu trebuia să dureze atât.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Încearcă și telefonic la 300/0374300300 sau din Chat Djingo , cu transfer operator.

Oricum, cred că zilele acestea se vor actualiza toate, pentru că se vor regla după sărbători. Cel puțin așa cred!

Succes!