la 16-03-2023 02:41 PM - editat ultima oară la 16-03-2023 02:47 PM de DanielaH
Bună ziua, s-a schimbat cumva frecventa pentru satelit? Eu nu mai am semnal deloc, sunt pe satelitul Hellas de când a fost Telekom.
Mulțumesc
la 16-03-2023 03:56 PM
Bun venit în Comunitate!
Ești abonat Orange sau Orange Romania Communications? Este o situație recentă sau se întâmplă de mai mult timp? Dă-ne, te rog, mai multe detalii.
la 16-03-2023 04:26 PM
la 16-03-2023 04:35 PM
Salutare!
Dă o rescanare a grilei de satelit, pentru că s-au făcut unele rearanjări de canale. Poate, în același timp, să fie și antena dereglată. Vezi cum stai cu semnalul și dacă nu este bun, sună la 300 și apoi formezi 1-3-2, pentru deranjamente sau le scrii din secțiunea Contact:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Baftă!
la 20-03-2023 11:21 AM
@Giknu, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 20-03-2023 05:26 PM
Da, Mulțumesc
la 21-03-2023 08:53 AM
Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare. Ce se întâmplase? Cum s-a rezolvat?
la 21-03-2023 05:51 PM
Am vrut sa dau o resetare și am schimbat din greșeală ,Entry Point,, era bifat la 9 în loc de 1.
la 22-03-2023 12:21 AM
Am Orangetv în Italia ,cum ai finalizat resetarea modemului ,vrei sa îmi spui pașii. Eu am încercat și am făcut mai rău
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor