la 18-12-2022 11:04 PM - editat ultima oară la 21-12-2022 07:41 AM de DanielaH
Am un stb kaon la tv satelit si din august de cand au schimbat satelitul imi blocheaza mereu canalele si imi cere pinul, am chemat tehnicianul mi la schimat da tot asa face stb samsung nu au problema asta chiar nu stiu ce sa fac ...pana la urma reziliez contractul..as vrea sa stiu daca a mai intampinat cineva problema asta ?
la 21-12-2022 04:00 AM
Am rezolvat prin revenire la setarile din fabrica e ok acum..Multumesc!
19-12-2022 05:06 AM - editat 19-12-2022 08:43 AM
Salut!
Am avut receptor Samsung mulți ani și nu au fost probleme. Au schimbat cu Kaon, probabil din rațiuni economice și toată lumea se vaită. Singura soluție, dacă tot ai probleme, este să ceri înlocuirea lui pe motive de nefuncționalitate.
Sună la 300 sau 0374300300 ( din orice rețea) și apoi formezi 1-3-2, dar ascultând la fiecare pas ceea ce spune robotul și ulterior o să ți se facă legătura cu un consultant, unde expui tranșant problema că te-ai saturat și sper să ți se rezolve treaba prin înlocuirea aparatului, cum îți spuneam.
Mă gândesc să nu aibă și el ceva probleme și de aceea cred că este un motiv în plus pentru a fi înlocuit, mai ales că a fost un tehnician care nu a avut ce să-i facă.
Succes!
la 21-12-2022 03:58 AM
Stb schimat nou tot kaon si a facut actualizare de soft pe helas dar problema
la 21-12-2022 04:00 AM
Am rezolvat prin revenire la setarile din fabrica e ok acum..Multumesc!
la 21-12-2022 05:09 AM
Bine că s-a rezolvat cumva.
Doamne ajută! Sărbători Fericite!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor