anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot accesa canalul ProTv

TonyN
Junior entuziast

Salutare… de ce nu pot accesa canalul ProTv ?!

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

@TonyN, abonamentul tău permite accesarea acestui canal. Este necesar să ai numărul de telefon introdus in contul My Orange în secțiunea de administrare numere.

Pentru a face acest lucru te rugăm să urmezi paşii de mai jos:

Pasul 1. Accesează secțiunea "setări cont" - "administrare numere" şi apasă butonul "adaugă serviciu".

Pasul 2. Introdu numărul de telefon şi apasă butonul "continuă".

Pasul 3. Vei primi un SMS pe numărul respectiv, cu un cod de verificare, care este valabil timp de 15 minute
Pasul 4. După introducerea codului la pasul următor vei primi mesajul "Numărul de telefon 0744XXXXXX a fost adăugat cu succes."

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit. Te așteptăm să revii cu vești bune. Mulțumim.

Vizualizare soluţie în postul original

57 Răspunsuri 57

Buna ziua, am aceeasi problema, numarul este introdus in my orange dar cu toate acestea nu functioneaza. multumesc

Anonim
Neaplicabil

Intra in legătură cu Orange pe chat și semnalează că nu ai acces la ProTV din aplicația My Orange .

Eu așa am reușit.

Salut, Manu! Oferă-ne, te rog, mai multe detalii.

Este o situație recentă sau ea persistă de mai mult timp? Ai putut accesa vreodată PROTV-ul în Orange TV Go? Încerci din aplicație, pe telefon sau pe TV? Ce eroare primești?

Ce tip de abonament ai?

Numărul este declarat în My Orange cu drept de admin?

....sau este în urma activării bonificației din Pinata Party și nu e activarea făcută ok pe cont.

S a rezolvat cu ajutorul doamnei/domnișoarei DanielaH . Mulțumesc!

De fapt colegii mei de la departamentul tehnic au rezolvat 😀. Era nevoie de o asociere a liniei de TV in contul My Orange.

Ma bucur că am putut ajuta și te mai așteptăm în Comunitate.

DanielaH
Moderator

@TonyN, s-a rezolvat situația? Ai reușit să introduci numărul în My Orange?

TonyN
Junior entuziast

Da, am reusit intr-un final…initial m-am logat cu numarul de telefon asa cum mi -au sugerat cei de la serviciul clienti, dar nimic…ulterior am zis sa incerc cu adresa de e-mail si a functionat…

 

Anonim
Neaplicabil

Bine că sa rezolvat.

La mine funcționează indiferent dacă mă loghez cu numărul de telefon sau cu user/parola cont.

L-au activat operatorii Orange.

TonyN
Junior entuziast

Cei de la Orange sunt foarte slab pregatiti pe acest serviciu…pacat.

Anonim
Neaplicabil

Eu am reușit să-l activez prin serviciul clienți și a mers.

Însă în mod normal trebuia să avem acces la ProTV  în mod automat.

La fel sa întâmplat și la serviciul 5G a trebuit să sun ca să-l activeze.

Nu știu dacă este doar la mine insa nici un beneficiu nu sa activat automat și a trebuit să sun ca să-l obțin.

Din păcate unele oferte nu le-au putut activa și mi-au oferit compensații.

In concluzie sunt multe probleme insa poate eu am fost mai puțin norocos.

 

Mă bucur că s-a rezolvat. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.

TonyN
Junior entuziast

Aveti idee daca merg intr-un Orange Shop si cer informații despre serviciul Orange Tv Go personalul de acolo au obligatia de a-mi oferi aceste informații?!