anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare cont Max

onlysli
Junior entuziast

Salut.

Incerc sa activez contul Max dar primesc mesajul din imaginea de mai jos. Stie cineva cum pot rezolva?

onlysli_0-1730395879729.png

Multumesc.

9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Trebuie să urmezi pașii de aici .

Urmărește cu atenție tot ce este și vezi ce se întâmplă.

Baftă!

onlysli
Junior entuziast

Multumesc de link dar acelasi mesaj primesc.

Chiar si cu contul vechi am incercat. Dupa ce am introdus codul TV si Pin-ul apare acelasi mesaj.

MihaiC99
Junior entuziast

Salut,

Intra in aplicatia my Orange apasă imaginea HBO Max și urmează pașii.

1000002036.jpg

MihaiC99
Junior entuziast

Sigur ai introdus codurile corecte.

https://auth.max.com/partner-register 

onlysli
Junior entuziast

Da. Am incercat de mai multe ori, atât din contul Orange, din aplicația my orange cat și direct de pe max.com.

Același rezultat.

 

DanielaH
Moderator

@onlysli, s-a rezolvat situația? Ai reușit să activezi contul?

onlysli
Junior entuziast

Salut. Nu. Voi suna azi la call center.

KrissQ
Începător

Bună, ai rezolvat ? Am aceeași problemă , deși introduc datele corecte îmi apare același mesaj . 

onlysli
Junior entuziast

Salut. Da.

Eu am reînnoit abonamentele, si din momentul acceptării ofertei, in cont mi-a apărut că pot activa Max, dar nu a functionat, primind acel mesaj de eroare. A trebuit să aștept intrarea în vigoare a noilor abonamente și apoi a funcționat.

Poate este ceva similar și la tine.