la 31-10-2024 07:32 PM
Salut.
Incerc sa activez contul Max dar primesc mesajul din imaginea de mai jos. Stie cineva cum pot rezolva?
Multumesc.
la 31-10-2024 07:46 PM
Salutare!
Trebuie să urmezi pașii de aici .
Urmărește cu atenție tot ce este și vezi ce se întâmplă.
Baftă!
31-10-2024 07:52 PM - editat 31-10-2024 07:52 PM
Multumesc de link dar acelasi mesaj primesc.
Chiar si cu contul vechi am incercat. Dupa ce am introdus codul TV si Pin-ul apare acelasi mesaj.
31-10-2024 07:53 PM - editat 31-10-2024 07:54 PM
Salut,
Intra in aplicatia my Orange apasă imaginea HBO Max și urmează pașii.
la 31-10-2024 08:07 PM
Sigur ai introdus codurile corecte.
la 31-10-2024 08:14 PM
Da. Am incercat de mai multe ori, atât din contul Orange, din aplicația my orange cat și direct de pe max.com.
Același rezultat.
la 04-11-2024 09:36 AM
@onlysli, s-a rezolvat situația? Ai reușit să activezi contul?
la 04-11-2024 09:40 AM
Salut. Nu. Voi suna azi la call center.
la 26-11-2024 08:45 PM
Bună, ai rezolvat ? Am aceeași problemă , deși introduc datele corecte îmi apare același mesaj .
la 26-11-2024 09:24 PM
Salut. Da.
Eu am reînnoit abonamentele, si din momentul acceptării ofertei, in cont mi-a apărut că pot activa Max, dar nu a functionat, primind acel mesaj de eroare. A trebuit să aștept intrarea în vigoare a noilor abonamente și apoi a funcționat.
Poate este ceva similar și la tine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor