anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot accesa canalul ProTv

TonyN
Junior entuziast

Salutare… de ce nu pot accesa canalul ProTv ?!

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

@TonyN, abonamentul tău permite accesarea acestui canal. Este necesar să ai numărul de telefon introdus in contul My Orange în secțiunea de administrare numere.

Pentru a face acest lucru te rugăm să urmezi paşii de mai jos:

Pasul 1. Accesează secțiunea "setări cont" - "administrare numere" şi apasă butonul "adaugă serviciu".

Pasul 2. Introdu numărul de telefon şi apasă butonul "continuă".

Pasul 3. Vei primi un SMS pe numărul respectiv, cu un cod de verificare, care este valabil timp de 15 minute
Pasul 4. După introducerea codului la pasul următor vei primi mesajul "Numărul de telefon 0744XXXXXX a fost adăugat cu succes."

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit. Te așteptăm să revii cu vești bune. Mulțumim.

Vizualizare soluţie în postul original

57 Răspunsuri 57

TonyN
Junior entuziast

In afara faptului ca domnisoara care mi -a facut abonamentul afirma ca la orice abonament se poate accesa ProTv-ul …i-am spus ca doar de la abonamentele de la 10€ in sus se poate accesa ProTv-ul…a sunat la serviciul clienți si i se confirmase cele spuse de mine…am intrebat in mod expres daca abonamentul nou FUN 11 cu 50% reducere este eligibil pt a accesa ProTv-ul si imi afirmase acest lucru….

Suna și tu la 300 sau contacteazai pe chat și explicale situația.

Însă nu da detalii de preț ci doar faptul că ai abonament fun 11 și nu ai acces la ProTV  din aplicația mobilă.

 

Mda...nasol in cazul asta. 

Logica imi spune ca ar avea sens sa fie valoarea abonamentului 10 euro. De ce? Pentru ca si Orange are, cel mai probabil, de platit comisioane catre Pro TV, pentru redifuzare. Deci...nu-si pot permite sa dea acces Pro TV la orice abonament. De aceea s-a si impus acea limita de 10 Euro. Ceea ce inseamna ca abonamentele Fun 11, Smart 15 si asa mai departe, reduse la jumatate (respectiv 5.5 Euro si 7.5 Euro/luna), nu mai sunt eligibile. Acuma, ca sa pot face si exceptii, asta e alta treaba. Dar, in mod normal, cred ca nu va functiona. 

Client Orange

Legal clientul are dreptate (se specifica un abonament de 10 euro nu un preț plătit de 10 euro).

In factura am specificat că plătesc preț întreg din care se scad reducerile.

Daca eu reziliez contractul mi se cer să plătesc reducerile.

E interpretabil, intr-adevar, textul respectiv. Eu unul inteleg ca s-ar referi la valoarea platita. Dar da, poate fi interpretat si ca un abonament cu valoare initiala 10 Euro...dar redus la X euro.

Pe de alta parte, daca reziliezi anticipat, da, ti se cer despagubiri pentru acele reduceri. Pana la urma, reducerea ai primit-o. Sau, ma rog, n-ai platit-o. :))

Acuma, ca ei ofera acces doar pentru abonamentele a caror valoare depaseste 10 Euro, asta e alta discutie. Tu poti sa ai reducere, si in continuare sa nu fii eligibil. Si sa platesti si despagubiri in caz de reziliere anticipata. Pentru ca ai beneficiat de reducere. Nu ai beneficiat de ProTV, pentru ca, pentru asta, ar fi trebuit sa ai un abonament cu valoare mai mare.

Ma rog, eu asta inteleg din textul respectiv. Daca gresesc, imi cer scuze. 🙂

Client Orange

Faptul că nu sa activat automat nu înseamnă că nu este eligibil.

Eu și acum nu pot activa opțiunea premium go cadou pinata.

Este o problema legata de cont.

Aha...am inteles. Atunci....nu stiu ce sa zic. O fi ceva pe cont. Alta explicatie nu am.

Client Orange

In acest caz nu are logica.

Operatorul serviciu clienți mi-a dat dreptate și mi-a dat acces la ProTV ( nu că aș fi avut nevoie de acest canal).

Este o chestie de principiu.

Stii cum se zice: clientul nostru, stapanul nostru. Pentru a avea clienti multumiti, probabil ca pot sa faca si exceptii.

Eu eram curios doar de cazul general, default. Acuma...cine stie? Poate sa fie o informatie gresita transmisa la suport, poate ceva nu e clar pe site. Si asa mai departe.

Dar banuiesc ca putem intreba si alti clienti din Comunitate, care au abonamente cu valoare sub 10 euro, daca au sau nu ProTV. Ar trebui sa fie foarte simplu. Daca da, inseamna ca e o problema in cazul asta specific. Daca nu, inseamna ca s-au facut exceptii, ca sa fie clientii multumiti, si in mod normal, nu se ofera acces la acel canal.

Zic si eu.

Client Orange

Noi dezbatem însă beneficiarul nu știu dacă va lua decizia de a contacta serviciul clienți.

Este important și modul în care comunici cu aceștia.

Daca expui situația sub forma unei întrebări ai toate șansele să nu obții rezultatele dorite.

E adevarat si asta. :)) Poti sa te duci cu intrebare, sa-ti spuna ca nu esti eligibil, si sa ramai cu problema nerezolvata.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@TonyN, de pe ce dispozitiv încerci să accesezi canalul ProTV? Și ce eroare primești?

TonyN
Junior entuziast

Iphone 15 Pro … eroare P001 “acest canal nu face parte din lista dv. de canale..”

Mulțumesc pentru răspuns. Vom ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți oferi, te rog, numărul de telefon în mesaj privat?

DanielaH
Moderator

@TonyN, abonamentul tău permite accesarea acestui canal. Este necesar să ai numărul de telefon introdus in contul My Orange în secțiunea de administrare numere.

Pentru a face acest lucru te rugăm să urmezi paşii de mai jos:

Pasul 1. Accesează secțiunea "setări cont" - "administrare numere" şi apasă butonul "adaugă serviciu".

Pasul 2. Introdu numărul de telefon şi apasă butonul "continuă".

Pasul 3. Vei primi un SMS pe numărul respectiv, cu un cod de verificare, care este valabil timp de 15 minute
Pasul 4. După introducerea codului la pasul următor vei primi mesajul "Numărul de telefon 0744XXXXXX a fost adăugat cu succes."

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit. Te așteptăm să revii cu vești bune. Mulțumim.