Salutare…. revin cu problema avuta la aplicatia OrangeTvGo cu canalele Pro… dupa cinci zile consecutive de apelat serviciul clienti Orange si mers efectiv intr-un Orange Shop si nu reusisera sa-mi rezolve aceasta problema…. In a sasea zi am sunat din...
Ieri i-am sunat de 5 ori dar nimic….unul din ei mi -a spus ca aplicatia nu este compatibila cu IOS-ul…se vede ca am nimerit doar personalul slab pregatit… oricum am sa insist…
Oricum multumesc pentru implicate su un Paste fericit
Desigur… m-am delogat/relogat de nenumarate ori… dar problema este la cei de la Orange pt ca nu asociaza noul abonament cu aplicatia … aceiasi problema o am si pe telefon si doar cu canalele PRO…
Salutare… aceiasi problema o intampin si eu pe un iPhoneX si un SmartTv 4k SonyBravia cu Android doar la canalele Pro pe app OrangeTvGo cu un contract nou modificat pt acest serviciu ….dupa mai multe dezinstalari -instalari ale aplicatiei, delogari-l...