anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare logare Voyo

AdrianMCN
Începător

nu ma pot loga prin factura la Voyo, imi da aceasta eroare, aveti idee cum as putea rezolva?

 

11 Răspunsuri 11

MihaiC99
Explorator

Salut,

Ce eroare primești?

Daca ai opțiunea activa încearcă să te loghezi folosind un browser (Chrome).

https://voyo.protv.ro/login 

Poți atasa un screenshot.

Salut,am incercat si prin Browser si tot asa orang.jpg

Încearcă să contactezi Orange pe chat pentru suport.

Poți încerca logarea cu număr telefon și parola.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Ai detalii despre cum trebuie să faci aici , mai jos în pagină, la Întrebări frecvente.

Dacă nu reușești, dă-ne mai multe detalii despre eroarea respectivă.

Baftă!

 

DanielaH
Moderator

@AdrianMCN, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

am trimis si mail,nimeni nu ma ia in seama...o sa renunt cat de curand la voi...

Ai incercat săi contactezi și prin chat intrând în legătură cu un operator.

am incercat si tot ce mi spune e sa trimit mailul cu problema,atat...

oricum daca nu se va rezolva,voi renunta,pentru ca nu e ok.

@AdrianMCN, dacă ai depus o sesizare la noi înseamnă că situația ta este în atenția colegilor noștri care fac toate verificările necesare pentru remediere. Îți recomandăm să aștepti să fi contactat de ei.

Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.

vesti bune?

e greu,sa faci un client fericit,sau probabil va depaseste aceasta problema.