la 15-05-2024 06:30 PM - editat ultima oară la 21-05-2024 08:49 AM de DanielaH
Salutare… de ce nu pot accesa canalul ProTv ?!
la 16-05-2024 02:08 PM
@TonyN, abonamentul tău permite accesarea acestui canal. Este necesar să ai numărul de telefon introdus in contul My Orange în secțiunea de administrare numere.
Pentru a face acest lucru te rugăm să urmezi paşii de mai jos:
Pasul 1. Accesează secțiunea "setări cont" - "administrare numere" şi apasă butonul "adaugă serviciu".
Pasul 2. Introdu numărul de telefon şi apasă butonul "continuă".
Pasul 3. Vei primi un SMS pe numărul respectiv, cu un cod de verificare, care este valabil timp de 15 minute.
Pasul 4. După introducerea codului la pasul următor vei primi mesajul "Numărul de telefon 0744XXXXXX a fost adăugat cu succes."
Să ne spui, te rog, dacă ai reușit. Te așteptăm să revii cu vești bune. Mulțumim.
la 19-07-2024 02:30 PM
Buna ziua, am aceeasi problema, numarul este introdus in my orange dar cu toate acestea nu functioneaza. multumesc
la 19-07-2024 02:44 PM
Intra in legătură cu Orange pe chat și semnalează că nu ai acces la ProTV din aplicația My Orange .
Eu așa am reușit.
la 19-07-2024 02:59 PM
Salut, Manu! Oferă-ne, te rog, mai multe detalii.
Este o situație recentă sau ea persistă de mai mult timp? Ai putut accesa vreodată PROTV-ul în Orange TV Go? Încerci din aplicație, pe telefon sau pe TV? Ce eroare primești?
Ce tip de abonament ai?
Numărul este declarat în My Orange cu drept de admin?
la 19-07-2024 03:03 PM
....sau este în urma activării bonificației din Pinata Party și nu e activarea făcută ok pe cont.
la 19-07-2024 05:40 PM
S a rezolvat cu ajutorul doamnei/domnișoarei DanielaH . Mulțumesc!
la 19-07-2024 05:49 PM
De fapt colegii mei de la departamentul tehnic au rezolvat 😀. Era nevoie de o asociere a liniei de TV in contul My Orange.
Ma bucur că am putut ajuta și te mai așteptăm în Comunitate.
la 20-05-2024 10:43 AM
@TonyN, s-a rezolvat situația? Ai reușit să introduci numărul în My Orange?
la 20-05-2024 08:16 PM
Da, am reusit intr-un final…initial m-am logat cu numarul de telefon asa cum mi -au sugerat cei de la serviciul clienti, dar nimic…ulterior am zis sa incerc cu adresa de e-mail si a functionat…
20-05-2024 08:21 PM - editat 20-05-2024 08:22 PM
Bine că sa rezolvat.
La mine funcționează indiferent dacă mă loghez cu numărul de telefon sau cu user/parola cont.
L-au activat operatorii Orange.
la 20-05-2024 08:31 PM
Cei de la Orange sunt foarte slab pregatiti pe acest serviciu…pacat.
la 20-05-2024 08:39 PM
Eu am reușit să-l activez prin serviciul clienți și a mers.
Însă în mod normal trebuia să avem acces la ProTV în mod automat.
La fel sa întâmplat și la serviciul 5G a trebuit să sun ca să-l activeze.
Nu știu dacă este doar la mine insa nici un beneficiu nu sa activat automat și a trebuit să sun ca să-l obțin.
Din păcate unele oferte nu le-au putut activa și mi-au oferit compensații.
In concluzie sunt multe probleme insa poate eu am fost mai puțin norocos.
la 21-05-2024 08:48 AM
Mă bucur că s-a rezolvat. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.
la 20-05-2024 08:22 PM
Aveti idee daca merg intr-un Orange Shop si cer informații despre serviciul Orange Tv Go personalul de acolo au obligatia de a-mi oferi aceste informații?!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor