anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot accesa canalul ProTv

TonyN
Junior entuziast

Salutare… de ce nu pot accesa canalul ProTv ?!

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

@TonyN, abonamentul tău permite accesarea acestui canal. Este necesar să ai numărul de telefon introdus in contul My Orange în secțiunea de administrare numere.

Pentru a face acest lucru te rugăm să urmezi paşii de mai jos:

Pasul 1. Accesează secțiunea "setări cont" - "administrare numere" şi apasă butonul "adaugă serviciu".

Pasul 2. Introdu numărul de telefon şi apasă butonul "continuă".

Pasul 3. Vei primi un SMS pe numărul respectiv, cu un cod de verificare, care este valabil timp de 15 minute
Pasul 4. După introducerea codului la pasul următor vei primi mesajul "Numărul de telefon 0744XXXXXX a fost adăugat cu succes."

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit. Te așteptăm să revii cu vești bune. Mulțumim.

Vizualizare soluţie în postul original

51 Răspunsuri 51

arsradu
#StarMember

Salut,

Vorbim de Orange TV Go?

Daca da, verifica aici conditiile de eligibilitate pentru Pro TV. 

Client Orange

TonyN
Junior entuziast

Da , abonamentul este eligibil pt a avea acces la canalul ProTv… FUN 11

TonyN
Junior entuziast

Acum 2 ani am avut aceiasi problema…oare este asa de greu sa asociezi contul cu acest canal????!!!!

Dacă ești eligibil contactează serviciul clienți Orange.

https://www.orange.ro/contact/ 

Eu nu aveam acces și am sunat la serviciul clienți (ab Smart 15).

Fun 11...la ce pret? La pret intreg? Sau redus?

Din cate inteleg eu din cele mentionate pe pagina de mai sus, ai nevoie de un abonament cu valoare de minim 10 Euro. Deci, daca ai un Fun 11 redus la 5.5 euro de exemplu, nu prea o sa fie eligibil.

Client Orange

Nu are importanta eu am ab redus la jumătate Smart 15

Ok... atunci nu stiu. Eu inteleg ca trebuie sa fie abonament cu valoare 10 Euro. Daca il ofera si la abonamente sub 10 euro...aia nu stiu.

Client Orange

Eu am sunat și sa rezolvat.

Inițial nu aveam acces.

Din câte știu doar datele roaming sunt afectate de prețul redus.

Da, curiozitatea mea este totusi urmatoarea: ar trebui sa ai acces by default la abonamentele astea? Adica, inteleg ca se poate activa din sistem, pentru fiecare caz in parte. Dar...o fac ca pe o exceptie? Sau ar trebui sa mearga by default? Asta incerc sa-mi dau seama.

Sau, altfel spus: este un Fun 11 redus la jumatate eligibil by default, la fel ca un Fun 11 neredus?

Client Orange

Buna întrebare.

Teoretic am abonament de 15 euro practic plătesc 7,5.

Beneficiile unui abonament "x" trebuie respectate indiferent de pret (in caz contrar nu mai este o reducere).

Exact. Si cred ca in cazul lui Tony, mai ales daca a fost aceeasi problema acum 2 ani....intrucat abonamentele sunt in general pe 2 ani, ceva imi spune ca s-a prelungit/reinnoit abonamentul, si posibil ca s-a modificat oferta, sau ceva pe cont. Si a stricat din nou jucaria. Daca atunci a fost o exceptie, probabil ca si acum e nevoie de acelasi lucru. 

E doar o idee, binenteles.

Client Orange

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Abonament Smart15, fără apelare și activare opțiune "premium" nu a făcut posibilă recepția (nici măcar pe mobil) a canalelor PRO. După activarea pachetului "premium" nu au fost probleme,  dar și banii au fost alții..... era un pachet superior. 

Deci depinde la care client ce abonament are activat, cu ce servicii incluse, nu valoarea abonamentului de voce mobilă.

Eu am Smart 15 redus la jumătate și am acces la canalele pro fara activarea opțiunii premium.

Fiecare acționează cum dorește.

Screenshot_2024-05-15-20-01-52-810_com.opera.browser-edit.jpg

 In descriere nu vad nimic interpretabil totul este explicat foarte clar.

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Nu e vorba de "acționează". E vorba  de un abonament voce Smart15 fără reducere cu "promisiuni" în ofertă de vizionare posturi PRO și la care clientului i se permite ulterior accesul doar în urma activării pachetului "premium", adică abonare separată. Ce anume nu s-a acționat? Care dintre pedale?