anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere TV in perioada contractuala

Dan79
Începător

Am solicitat astazi telefonic rezilierea abonamentului pentru TV  ( mai sunt inca 13 luni de contract, antena parabolica cu receiver hd)

motivul : bataie de joc din partea relatii clienti si departament tehnic

in data de 14 nov am sunat la relatii clienti sa reclam ca nu se receptioneaza corect posturile HD la ambele televizoare . Sunt transferat catre dep tehnic, urmeaza un apel video iar in timpul apelului am intrat in setari si finalitatea a fost ca ambele receivere s au blocat si asa au ramas. Nu au putut si restartate si de atunci nu se mai vede nimic . Am sunat ca nu vad posturile HD si am finalizat ca nu mai vad nimic. Mi a spus ca trimite o echipa tehnica in max 48 ore si ca va urgenta pe cat posibil acest termen.

am apelat de atunci relatii clienti in fiecare zi, de fiecare data mi au dat termen ca vine echipa in ziua respectiva, chiar i am crezut si am stat acasa sa i astept 🙉

La apelul din aceasta seara le am explicat ca nu m a sunat nimeni din 14 nov, nu am primit sms cu datele de contact ale tehnicianului… nimic . mi am pierdut rabdarea si solicit rezilierea  contractuui.

Mi a spus ca a inregistrat cererea si ca urmeaza sa fiu contactat pentru a discuta mai multe detalii, cu siguranta se refera la vreo taxa de inchidere anticipata.

Nu am la indemana contractul dar cred ca ar trebui sa am si drepturi nu doar obligatii … unul din drepturi sa mi asigure serviciile pentru care sunt facturat

ce parere aveti ? Sa ma adresez ancom si protectia consumatorului daca vor insistata cu taxa de reziliere? 

multumesc pentru eventualele răspunsuri 

7 Răspunsuri 7

Trixen
#StarMember

Salutare,

In primul rand imi pare rau sa aud ca te confrunti cu o situatie atat de neplacuta. Am patit si eu, de-a lungul timpului, ca echipa de pe teren sa nu faca cinste firmei pe care o reprezinta. Situatii similare am intampinat si eu chiar in ultimul an, atat cu operatorii de telecomunicatii (Orange, Vodafone, Digi), cat si cu alti furnizori de servicii (consultanta servicii profesionale, banci, service-uri auto, asigurari, instalatori aer conditionat, furnizori).
Tot timpul am ramas cu un gust amar. Pe unele contracte chiar le-am inchis, uneori cu costuri semnificative din partea mea. Privind insa inapoi, nimanui nu ii pasa ca pierde un client. Sau doi. Sau zece. Concurenta e prea mica, toti furnizorii au parte de astfel de situatii si, per ansamblu, nimic nu se pierde, nimic nu se castiga. Este drept, m-am simtit bine cand am mers pana in panzele albe cu reclamatii si cu cereri de despagubire, m-am simtit razbunat cand si-au luat cate o amenda sau au fost dispusi sa discute cu mine ca sa imi retrag plangerile, dar judecand la rece am pierdut foarte multi nervi, timp si energie. Nimeni nu mi le da inapoi si efortul nu a meritat pentru ca aceste entitati nu "isi invata lectia". Pentru ele suntem doar cifre. Sunt oameni si alti oameni, multe echipe, situatiile sunt transformate in statistici, iar sus se vad doar cifre. Cifre. Nu nervi, nu timp, nu oameni.

Parerea mea strict personala este sa mergi cu reclamatiile interne cat de mult poti, continua sa suni la serviciul clienti, cere cate un numar de inregistrare de fiecare data. Cand situatia se rezolva (caci se va rezolva cu siguranta!), solicita ceva facilitati in baza acestor greseli. Cand am procedat astfel, am avut mai mult de castigat (discount la factura, reinnoire abonament in conditii mai bune, extra servicii gratuite, mici bonusuri sau reduceri, cadouri), mi-am salvat nervii si nu m-am mai simtit tras in piept.
Exemplu concret: Cu Digi sunt in litigiu de ani de zile, din prostia si eroarea lor. Rezultatul? ANCOM a zis ca nu se baga, am reclamatii scrise fara raspuns dupa ani de zile (nu mai zic de termenul legal de 30 de zile), sa ii dau in judecata ma costa destul de mult, dureaza la fel si nu castig nimic, ei nu ma dau in judecata pentru ca nu pot castiga, intre timp s-au prescris toate si ei continua sa ma sune periodic si sa imi trimita somatii de plata.
Rezultat secundar? Eu nu mai pot avea abonament la ei pe numele meu pana nu platesc sute de lei in despagubiri. Atat eu, cat si Digi am pierdut la faza asta.

La urma urmei, toti oamenii gresesc sau mai au zile/perioade nasoale. Atunci cand suntem fermi dar impaciuitori castigam mai mult decat atunci cand mergem la lupta (si pierdem toti).

Parerea mea...

Te astepta insa cu vesti inapoi aici si iti tin pumnii sa se rezolve mai repede!

MihaiC99
Explorator

Salut,

Termenul normal de rezolvare este de 168 de ore.

Eu zic sa mai aștepți un pic, mai ales că ai sesizat în weekend și atunci nu prea se lucrează.

Îți recomand pe viitor să faci sesizările și în scris prin formularul de contract deoarece primești automat și un număr al sesizării.

Pentru perioada in care nu ai beneficiat de servicii poți cere compensații.

Pe viitor nu ar strica un backup daca ai internet in zona (un Smart tv + aplicația tv Orange tv Go + internet).

Internet poți avea ai prin hotspot de la telefon.

Desi lucrurile se mișcă greu cu siguranță vor rezolva problema.

Te așteptăm cu vesti bune!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Eu cred că trebuia să depui sesizare scrisă imediat ce nu s-a rezolvat prima dată, pentru că este clar că trebuia trecut la alt nivel. Din păcate, nu mai este nimic din ce a fost altădată și apar și situații din acestea.

Probabil că depunând cererea de reziliere, se va rezolva cumva și trebuie să le ceri compensații pentru toată perioada când nu ai avut acces la servicii.

Baftă!

MihaiC99
Explorator

Salut @Dan79 ,

A fost remediată situația având în vedere că au trecut 7 zile de la depunerea sesizării (termen pentru remedierea problemelor dth conform procedurii Orange).

Salut, nu a fost remediata situatia …. Bataia de joc continua! Nu m a contactat nimeni pe acest subiect, nici de la tehnic nici de la relatii clienti

Am depus cerere de reziliere si pe site

In urma cu doua luni nu imi functiona televiziunea. Am depus sesizare, a doua zi au verificat pe teren, au depistat o problema la stalp. Cateva ore mai tarziu au venit, au rezolvat problema. O saptamana apoi am avut minim o ora pe zi internetul picat (de unde pana atunci functionase perfect). Sesizare dupa sesizare, obligatoriu cu numar de inregistrare.
Au rezolvat problema si am primit reducere la factura fara sa mai cer.
Incepusera sa imi spuna ca e problema mai ampla, ca e incident nu stiu unde. Am explicat ferm ca vecinii mei au internet, ei fiind conectati tot la Orange si tot la acelasi stalp ca si mine. De fapt, cu acordul lor, eu eram pe wireless-ul lor ca sa pot lucra.
In urma cu circa 4 ani am stat luni intregi cu UPC/Vodafone cu o problema similara. Eram singurul care avea servicii de la ei, iar problema era la patru stalpi de mine. In cele din urma, dupa sesizari fara numar, au venit si au schimbat cablul de la inceput la final.
In urma cu circa 10 ani m-am certat cu Digi ca aveam lipsa semnal pe ONT. Ei dadeau vina pe mine, iar situatia s-a rezolvat dupa circa o saptamana, cand am cedat nervos si m-am ratoit ca daca vine echipa pe teren si e de la mine, n-au decat sa imi puna pe factura taxe de prost, ca la cati bani am bagat in infrastructura din casa mea, sansele sa fie de la mine sunt aproape zero. Nici macar nu a mai venit o echipa la mine, ci a inceput sa mearga pur si simplu.
De aia zic: toti furnizorii intampina astfel de probleme. Atunci cand nu esti tinut la curent si nu este o problema mai ampla la nivel regional, cel mai mult ai de castigat daca faci sesizare noua zilnic si iti incepi prin a cere banii inapoi pe perioada in care nu au functionat serviciile.

Desigur, rezilierea este o optiune si un drept. Cel mai probabil insa vei ajunge sa te certi pentru despagubiri si vei avea, in final, mult mai multi nervi decat ai acum.

Având în vedere că ai depus cererea de reziliere este foarte probabil ca cei de la tehnic sa nu te mai contacteze.

Încearcă să îi contactezi si telefonic și cere explicații deoarece au trecut mai mult de 7 zile de la sesizarea inițială (asta dacă dorești anularea rezilierii).