anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange deconecteaza abuziv serviciile TV in perioada contractuala

ana_rus
Începător

Buna tuturor,

Din cauza abonamentului destul de mare -dublu fata de Digi raportat la aceleasi servicii- si a tehnologiilor invechite in special pe partea de internet, am decis sa renuntam la abonament, avand in vedere ca au vrut sa mai adauge inca 2 eur din luna noiembrie. Totul perfect, sun in data de 15.10.2025 la serviciul clienti si ii explic ca nu acceptam sa fie marit abonamentul si dorim sa renuntam la toate serviciile(telefonie, internet, TV), doamna de la call center face toate procedurile si imi explica intru-un final ca abonamentul va fi valabil inca 30 de zile, respectiv 16.11.2025 si ca va trebui sa returnez echipamentele ce sunt in custodie. In ziua urmatoare 16.10.2025, la nici 12 ore dupa ce am facut solicitarea de inchidere a abonamentului ma trezesc cu o eroare pe TV si posturi nefunctionale. Verific ambele TV-uri si pe ambele aceeasi eroare, de aici imi dau seama evident ca este o problema creata nu este o problema tehnica. Sun la serviciul clienti imi raspunde un domn si imi explica ca nu am abonament la ei abonamentul a fost inchis. M-a transferat la alte persoane de prin nu stiu ce departament, le-am explicat ca am renuntat la contrat cu o zi in urma, dar abonamentul trebuie sa fie valabil inca 30 de zile si eu am nevoie de TV pana mi se instaleaza serviciile de la noul furnizor. intr-un final, ultima persoana cu care am vorbit imi spune ca o sa fiu contactat de un reprezentat Orange in cel mai scurt timp. In aproximativ o ora suna de la Orange exact persoana care a procesat cererea de deconectare si imi trasmite o chestie care pur si simplu m-a socat. Doamna imi spune ceva de genul: ''Ati fost deconectati din gresala dar din pacate nu mai punem reconecta serviciile de televiziune decat daca faceti alt abonament''...poftim? cum adica alt abonament daca eu am abonament inca 30 de zile si pentru luna in curs s-a emis deja factura, am cerut sa fiu conectat exact cu am fost deconectat dar doamna nu si nu ca nu se poate decat prin abonament nou.

Asemenea abuzuri nu am crezut ca sunt posibile, oricum fac plangere la OPC si daca luni (20.10.2025) nu imi reconecteaza abonamentul ii dau si un judecata.

 

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember

Salutare!

Îmi pare rău pentru experiența neplăcută prin care treci, dar noi aici suntem în mare parte tot clienți, ca și tine și nu te putem ajuta decât cu sfaturi. Trebuia să le scrii, dar dacă ai sunat deja , nu știu ce să zic. 

Poți să le scrii și din Chat Djingo.

Baftă!

DanielaH
Moderator

Salut, Ana! Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o.

Putem ruga și noi colegii să verifice. Ne poți oferi, te rog, codul de abonat?

Buna ziua, 

Codul de client este: R3139380683630

 Sa verificati ce? nu v-am descris clar cum sta treaba. V-am plangere la OPC, acum caut avocat, TV-ul nu merge.