la 20-11-2024 08:43 PM
Am solicitat astazi telefonic rezilierea abonamentului pentru TV ( mai sunt inca 13 luni de contract, antena parabolica cu receiver hd)
motivul : bataie de joc din partea relatii clienti si departament tehnic
in data de 14 nov am sunat la relatii clienti sa reclam ca nu se receptioneaza corect posturile HD la ambele televizoare . Sunt transferat catre dep tehnic, urmeaza un apel video iar in timpul apelului am intrat in setari si finalitatea a fost ca ambele receivere s au blocat si asa au ramas. Nu au putut si restartate si de atunci nu se mai vede nimic . Am sunat ca nu vad posturile HD si am finalizat ca nu mai vad nimic. Mi a spus ca trimite o echipa tehnica in max 48 ore si ca va urgenta pe cat posibil acest termen.
am apelat de atunci relatii clienti in fiecare zi, de fiecare data mi au dat termen ca vine echipa in ziua respectiva, chiar i am crezut si am stat acasa sa i astept 🙉
La apelul din aceasta seara le am explicat ca nu m a sunat nimeni din 14 nov, nu am primit sms cu datele de contact ale tehnicianului… nimic . mi am pierdut rabdarea si solicit rezilierea contractuui.
Mi a spus ca a inregistrat cererea si ca urmeaza sa fiu contactat pentru a discuta mai multe detalii, cu siguranta se refera la vreo taxa de inchidere anticipata.
Nu am la indemana contractul dar cred ca ar trebui sa am si drepturi nu doar obligatii … unul din drepturi sa mi asigure serviciile pentru care sunt facturat
ce parere aveti ? Sa ma adresez ancom si protectia consumatorului daca vor insistata cu taxa de reziliere?
multumesc pentru eventualele răspunsuri
20-11-2024 10:37 PM - editat 20-11-2024 10:42 PM
Salutare,
In primul rand imi pare rau sa aud ca te confrunti cu o situatie atat de neplacuta. Am patit si eu, de-a lungul timpului, ca echipa de pe teren sa nu faca cinste firmei pe care o reprezinta. Situatii similare am intampinat si eu chiar in ultimul an, atat cu operatorii de telecomunicatii (Orange, Vodafone, Digi), cat si cu alti furnizori de servicii (consultanta servicii profesionale, banci, service-uri auto, asigurari, instalatori aer conditionat, furnizori).
Tot timpul am ramas cu un gust amar. Pe unele contracte chiar le-am inchis, uneori cu costuri semnificative din partea mea. Privind insa inapoi, nimanui nu ii pasa ca pierde un client. Sau doi. Sau zece. Concurenta e prea mica, toti furnizorii au parte de astfel de situatii si, per ansamblu, nimic nu se pierde, nimic nu se castiga. Este drept, m-am simtit bine cand am mers pana in panzele albe cu reclamatii si cu cereri de despagubire, m-am simtit razbunat cand si-au luat cate o amenda sau au fost dispusi sa discute cu mine ca sa imi retrag plangerile, dar judecand la rece am pierdut foarte multi nervi, timp si energie. Nimeni nu mi le da inapoi si efortul nu a meritat pentru ca aceste entitati nu "isi invata lectia". Pentru ele suntem doar cifre. Sunt oameni si alti oameni, multe echipe, situatiile sunt transformate in statistici, iar sus se vad doar cifre. Cifre. Nu nervi, nu timp, nu oameni.
Parerea mea strict personala este sa mergi cu reclamatiile interne cat de mult poti, continua sa suni la serviciul clienti, cere cate un numar de inregistrare de fiecare data. Cand situatia se rezolva (caci se va rezolva cu siguranta!), solicita ceva facilitati in baza acestor greseli. Cand am procedat astfel, am avut mai mult de castigat (discount la factura, reinnoire abonament in conditii mai bune, extra servicii gratuite, mici bonusuri sau reduceri, cadouri), mi-am salvat nervii si nu m-am mai simtit tras in piept.
Exemplu concret: Cu Digi sunt in litigiu de ani de zile, din prostia si eroarea lor. Rezultatul? ANCOM a zis ca nu se baga, am reclamatii scrise fara raspuns dupa ani de zile (nu mai zic de termenul legal de 30 de zile), sa ii dau in judecata ma costa destul de mult, dureaza la fel si nu castig nimic, ei nu ma dau in judecata pentru ca nu pot castiga, intre timp s-au prescris toate si ei continua sa ma sune periodic si sa imi trimita somatii de plata.
Rezultat secundar? Eu nu mai pot avea abonament la ei pe numele meu pana nu platesc sute de lei in despagubiri. Atat eu, cat si Digi am pierdut la faza asta.
La urma urmei, toti oamenii gresesc sau mai au zile/perioade nasoale. Atunci cand suntem fermi dar impaciuitori castigam mai mult decat atunci cand mergem la lupta (si pierdem toti).
Parerea mea...
Te astepta insa cu vesti inapoi aici si iti tin pumnii sa se rezolve mai repede!
la 21-11-2024 05:18 AM
Salut,
Termenul normal de rezolvare este de 72 de ore.
Eu zic sa mai aștepți un pic, mai ales că ai sesizat în weekend și atunci nu prea se lucrează.
Îți recomand pe viitor să faci sesizările și în scris prin formularul de contract deoarece primești automat și un număr al sesizării.
Pentru perioada in care nu ai beneficiat de servicii poți cere compensații.
Pe viitor nu ar strica un backup daca ai internet in zona (un Smart tv + aplicația tv Orange tv Go + internet).
Internet poți avea ai prin hotspot de la telefon.
Desi lucrurile se mișcă greu cu siguranță vor rezolva problema.
Te așteptăm cu vesti bune!
la 21-11-2024 05:31 AM
Salutare!
Eu cred că trebuia să depui sesizare scrisă imediat ce nu s-a rezolvat prima dată, pentru că este clar că trebuia trecut la alt nivel. Din păcate, nu mai este nimic din ce a fost altădată și apar și situații din acestea.
Probabil că depunând cererea de reziliere, se va rezolva cumva și trebuie să le ceri compensații pentru toată perioada când nu ai avut acces la servicii.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor