la 17-10-2024 12:17 PM - editat ultima oară la 17-10-2024 12:21 PM de DanielaH
Pe telefon nu vad toate canalele din contract cum ar fi AMC, FilmCafe, AXN-uri, HBO,Cinemax. Am instalat aplicatia si pe tableta si acolo vad toate canalele mentionate mai sus. Banuiesc ca nu corespunde userul si parola dar nu stiu cum le pot vedea in aplicatia de pe tableta. Cum pot rezolva problema aceasta fara sa mai apelez 300,etc?
la 17-10-2024 12:33 PM
Pe telefon nu te loghezi cu aceleasi date ca pe tableta?
la 17-10-2024 01:41 PM
Ba da.De ce pe telefon nu am acces la lista de programe la care am acces pe tableta?
la 17-10-2024 03:11 PM
@Nandy1973, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți oferi, te rog, numărul de telefon asociat contului în mesaj privat? Mulțumim.
la 17-10-2024 04:59 PM
Si eu am patit ceva asemanator, de multe ori. Mereu am putut rezolva doar cu ajutor de la Serviciul Clienti.
Prima data nu vedeam toate canalele, deci cei de pe Djingo m-au ajutat si mi le-au activat. Dupa cateva luni primeam erori de redare a continutului, iar cauza a fost setarea incorecta a contului MyOrange.
Poti arunca o privire aici: https://comunitate.orange.ro/t5/tv/orange-tv-go-nu-func%C8%9Bioneaz%C4%83-pe-ipad/td-p/152051
Pe Djingo il gasesti aici: https://www.orange.ro/servicii/chatbot/?srsltid=AfmBOorQk83pAskR0l3kaq_alaTfRnUaJUn_TjJEHzpV_dQ2aE92... poti sa ii soliciti "transfer consultant".
la 17-10-2024 08:40 PM
Și eu am vrut să vizionez meciul de fotbal Lituania - România pe Antena 1 prin aplicație și îmi cerea un cod din 4 cifre. Celelalte canale funcționează ok la mine. Posibil sa fii limitat din abonamentul sau oferta pe care le ai.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor