la 23-05-2024 02:46 PM
Am TVGO activ, toate canalele ce le prind la tv le pot vedea in mod normal și în TVGO, pe laptop. Acum nu am acces la laptop și m-am gândit să încerc să mă conectez de pe iPad. Dacă intru în Safari și vreau să vizionez ceva îmi dă eroare la încărcarea streamului live, în aplicație îmi spune ca respectivul canal nu face parte din oferta mea, deși face. Ce e de făcut? Pe laptop mergea perfect, la fel și pe vechiul telefon (și atunci am avut nevoie de asistență, dar apoi a funcționat)
23-05-2024 03:50 PM - editat 24-05-2024 09:03 AM
Mai multe sunt care nu merg decat care merg. Cei de la tehnic au zis ca nu merge pentru ca trebuie sa intru in contul Orange la setari cont-informatii personale si sa completez numele, prenumele, buletinul si numarul de telefon.
Nu prea vad ce legatura are, dar...incerc.
Edit: a functionat. Trebuie adaugate datele personale (nume, prenume, email, CNP) in varianta web a MyOrange-setari cont-informatii personale
la 23-05-2024 02:48 PM
Pierd episoade importante din “Judecătoarea Judy”, să știți 😫
la 23-05-2024 03:15 PM
Salutare!
Ca prime intrebari:
Tin minte ca "pe vremea UPC", in aplicatia UPC TV ... Go, la anumite emisiuni, vizualizarea se putea face "la punct fix" (laptop/computer), nu si in aplicatie (tableta/telefon).
Totusi, pana acum iti mergea?
23-05-2024 03:29 PM - editat 23-05-2024 03:30 PM
Pana acum mergea perfect, cel putin pe laptop. Nici pe Ipad nici pe telefon nu merge aplicatia decat la unele canale (protv, national, kanal, tvr), varianta web nu megre pe ipad dar merge pe android.
De jumatate de ora stau pe chatbot Djingo, si consultantii sunt mirati ce ciudat se comporta. Acum suna la tehnic
23-05-2024 03:43 PM - editat 23-05-2024 03:48 PM
In afara de CBS Reality, mai e vreun canal care nu merge? Am incercat si eu, dar la mine chiar nu e parte din oferta. :)) Si nu merge pe nimic. Nici iPad/iPhone nici Android, nici in app, nici pe web.
Deci, daca e vreun alt canal, eventual unul public, care nu merge, pot testa si eu. Momentan, la mine pare sa fie o problema de abonament. Ceea ce nu e deloc neasteptat, intrucat nu am unul. :))
23-05-2024 03:50 PM - editat 24-05-2024 09:03 AM
Mai multe sunt care nu merg decat care merg. Cei de la tehnic au zis ca nu merge pentru ca trebuie sa intru in contul Orange la setari cont-informatii personale si sa completez numele, prenumele, buletinul si numarul de telefon.
Nu prea vad ce legatura are, dar...incerc.
Edit: a functionat. Trebuie adaugate datele personale (nume, prenume, email, CNP) in varianta web a MyOrange-setari cont-informatii personale
23-05-2024 03:52 PM - editat 23-05-2024 03:52 PM
Da...nici eu nu vad ce legatura ar avea... Dar acum sunt curios daca merge... :))
In fine. Daca mai gasesti vreun canal care ar trebui sa mearga pentru toata lumea, si nu merge, cu mare placere testez si eu.
la 23-05-2024 03:54 PM
Morrr 😂
Merge
la 23-05-2024 03:57 PM
Du-te ma. Serios? :))) Deci, nu te cred! :))
Well, bine ca merge, I guess…. Weird. Dar bine de stiut.
la 23-05-2024 04:00 PM
23-05-2024 04:05 PM - editat 23-05-2024 04:05 PM
Nu stiu daca nume, prenume si numar de telefon ar avea vreo importanta in cazul asta. Dar CNP-ul da. Pentru ca ar putea fi nevoie sa determine varsta pentru anumite canale. Si asta e una dintre metode.
Oricum, iti spun sincer ca aveam 0 asteptari sa mearga chestia asta. :))))
Super, bravo! Ma bucur ca s-a rezolvat.
la 23-05-2024 04:06 PM
Pe sistemul ala nu te lasa sa vezi. Ai inncercat sa detasezi unul din dispozitive, din setarile Orange TV Go?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor