la 15-10-2024 05:11 PM
Bună ziua,
Am activat abonamentul Netflix cu plata pe factura, dar m-am răzgândit și am tot căutat cum să anulez și nu găsesc.
În contul my orange nu am găsit nicio opțiune de anulare și în contul Netflix la secțiunea contul meu îmi afișează : Contactează Orange Romania pentru a anula abonamentul Netflix.
A mai trecut cineva prin speța asta și cum a procedat?
Mulțumesc!
15-10-2024 05:26 PM - editat 15-10-2024 05:27 PM
Nu cu Netflix, dar cu HBO MAX. L-am dezactivat prin chatbot Djingo, am cerut "transfer consultant" si le-am spus operatorilor ca nu mai doresc optiunea. S-a rezolvat rapid, in vreo 10 minute.
Pe djingo il gasesti aici: https://www.orange.ro/servicii/chatbot/?srsltid=AfmBOooM7pWFBo3JZVZ8i53Y52NodN9q4qPaRiBpGhfh52BFBvnZ...
Sau poti sa suni si la Serviciul Clienti- 300 sau 0374300300. Posibil ca la Netflix sa difere, dar poti incerca și astfel.
15-10-2024 05:26 PM - editat 15-10-2024 05:31 PM
Buna @Andreea935
Dezactivarea abonamentului Netflix se face de pe netflix.com. Din ce stiu eu, nu se mai poate dezactiva din My Orange.
Te asteptam sa revii sa ne spui daca ai reusit.
Am atasat niste poze pentru a te ajuta:
O zi faina🌞
la 15-10-2024 10:13 PM
Buna Anca,
Am urmat deja pasii indicati de tine inainte sa scriu mesajul meu, situatia este ca nu imi apare varianta de CANCEL/ Dezactivare cum apare in ultima poza.
Mai mult de atat am luat legatura cu cei de la netflix si mi-au zis ca Orange trebuie sa imi dezactiveze optiunea.
Multumesc!
la 15-10-2024 10:15 PM
Buna @Andreea935
Am incercat si de pe laptop, si da, e ok, am acea optiune (pozele sunt de pe telefon). Nu inteleg de ce nu ar fi disponibila si pentru tine acea optiune.
Poti pune te rog un print screen?
la 15-10-2024 11:07 PM
la 16-10-2024 08:50 AM
Multumesc pentru raspuns.
Poti intra si pe chat Djingo AICI si sa intri cu un consultant pe chat. Scrii transfer operator si ar trebui sa te transfere la unul, si cred ca ar putea sa iti rezolve problema.
Te asteptam cu vesti bune!
Zi cu soare!🌞
15-10-2024 06:08 PM - editat 15-10-2024 06:10 PM
Salutare!
Ai un topic similar aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/tv/solicit-dezactivarea-op%C8%9Biunii-netflix/m-p/126791
Sper să te ajute!
Baftă!
la 17-10-2024 01:12 PM
@Andreea935, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor