anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Dezactivare abonament Netflix

Andreea935
Junior

Bună ziua,

Am activat abonamentul Netflix cu plata pe factura, dar m-am răzgândit și am tot căutat cum să anulez și nu găsesc. 
În contul my orange nu am găsit nicio opțiune de anulare și în contul Netflix la secțiunea contul meu îmi afișează : Contactează Orange Romania pentru a anula abonamentul Netflix.

A mai trecut cineva prin speța asta și cum a procedat?

 

Mulțumesc! 

8 Răspunsuri 8

Blue12
Senior

Nu cu Netflix, dar cu HBO MAX. L-am dezactivat prin chatbot Djingo, am cerut "transfer consultant" si le-am spus operatorilor ca nu mai doresc optiunea. S-a rezolvat rapid, in vreo 10 minute.

Pe djingo il gasesti aici: https://www.orange.ro/servicii/chatbot/?srsltid=AfmBOooM7pWFBo3JZVZ8i53Y52NodN9q4qPaRiBpGhfh52BFBvnZ...

Sau poti sa suni si la Serviciul Clienti- 300 sau 0374300300. Posibil ca la Netflix sa difere, dar poti incerca și astfel.

Anca07
#StarMember

Buna @Andreea935 

Dezactivarea abonamentului Netflix se face de pe netflix.com. Din ce stiu eu, nu se mai poate dezactiva din My Orange.

Te asteptam sa revii sa ne spui daca ai reusit.

Am atasat niste poze pentru a te ajuta: 

  •  Logare netflix.com
  • Cele 3 liniute
  • Setari cont
  • Dezactivare

O zi faina🌞

Buna Anca,

Am urmat deja pasii indicati de tine inainte sa scriu mesajul meu, situatia este ca nu imi apare varianta de CANCEL/ Dezactivare cum apare in ultima poza. 

Mai mult de atat am luat legatura cu cei de la netflix si mi-au zis ca Orange trebuie sa imi dezactiveze optiunea.

Multumesc!

Buna @Andreea935 

Am incercat si de pe laptop, si da, e ok, am acea optiune (pozele sunt de pe telefon). Nu inteleg de ce nu ar fi disponibila si pentru tine acea optiune.

Poti pune te rog un print screen?

Am atasat un printscreen. Nu am optiunea de dezactivare si zice clar in scris ca trebuie sa iau legatura cu Orange pentru anularea optiunii ( lucru confirmat si de cei de la netflix).

O sa sun maine la 300 pentru lamuriri. 

Multumesc mult de ajutor.

Multumesc pentru raspuns. 

Poti intra si pe chat Djingo AICI  si sa intri cu un consultant pe chat. Scrii transfer operator si ar trebui sa te transfere la unul, si cred ca ar putea sa iti rezolve problema.

Te asteptam cu vesti bune!

Zi cu soare!🌞

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Ai un topic similar aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/tv/solicit-dezactivarea-op%C8%9Biunii-netflix/m-p/126791

Sper să te ajute!

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Andreea935, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?