la 03-09-2025 08:49 PM - editat ultima oară la 04-09-2025 09:08 AM de DanielaH
Buna! Nu am semnal TV de la ora 14, am luat legatura cu un operator prin chat si mi-a spus ca e un deranjament in zona, dar se va remedia. E aproape ora 21 si nu merge TV-ul. Unde pot suna pentru deranjamente?
la 04-09-2025 05:50 AM
Salutare!
Dacă ai luat deja legătura cu ei si ți-au comunicat că e o avarie în zonă, la care se lucrează, din păcate, trebuie să aștepți remedierea, pentru că nici ei nu au ce să facă în plus. Contează ce se întâmplă în teren!
Avariile tehnice la net fix și tv pot fi semnalate și din aplicația My Orange, unde scrie ,,Semnalează o problemă tehnică".
Baftă!
03-09-2025 09:06 PM - editat 03-09-2025 09:27 PM
Salutare!
Metodele de contact le găsești in linkul de mai jos:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
Dacă ești abonat Orange îi poți suna la numărul 300 ( 0374300300 ) iar când ajungi in meniul interactiv (treci de asistentul vocal Djia) poți folosi combinația de taste 4-1-0.
"Trebuie însă să ai în vedere faptul că aceste taste din meniul interactiv sunt dinamice și își pot modifica oricând structura. De aceea nu recomandăm memorarea acestei secvențe, ci ascultarea cu atenție a ramurilor IVR-ului și alegerea celor potrivite situației."
Program operatori pentru avarii tehnice servicii fixe: 07:00 – 24:00 în fiecare zi a săptămânii
la 04-09-2025 05:50 AM
Salutare!
Dacă ai luat deja legătura cu ei si ți-au comunicat că e o avarie în zonă, la care se lucrează, din păcate, trebuie să aștepți remedierea, pentru că nici ei nu au ce să facă în plus. Contează ce se întâmplă în teren!
Avariile tehnice la net fix și tv pot fi semnalate și din aplicația My Orange, unde scrie ,,Semnalează o problemă tehnică".
Baftă!
la 04-09-2025 09:15 AM
Multumesc pentru raspuns
la 04-09-2025 05:03 PM
Noi așteptăm de 11 zile și nu se mai remediază. Ne duc cu preșul mereu, ha că s-a remediat, ba că s-a urgentat dar în continuare nu merge. Niște nesimțiți
la 04-09-2025 05:12 PM
la 04-09-2025 05:17 PM
la 04-09-2025 05:23 PM
Mulțumesc pentru detalii. Chiar înțeleg cât este de frustrant și îmi pare rău că situația durează atât de mult. Voi ruga colegii să verifice statusul.
la 04-09-2025 05:24 PM
Mulțumesc frumos, statusul e același de 11 zile și nu avem speranțe
05-09-2025 10:19 AM - editat 05-09-2025 10:38 AM
Îți confirmăm și noi că situația ta este în continuare în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic și este tratată cu prioritate. Sper să se rezolve cât mai repede.
Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
la 08-09-2025 01:21 PM
După 2 săptămâni de așteptare a ajuns și marele tehnician. Ghiciți ce? I-a spus mamei să-și cumpere televizoare că sunt vechi. Pe bune? Atât poate "marea" companie Orange? Așa training au angajații? Nu a rezolvat mare lucru, a spus că pleacă după un cablu și revine. Nu a mai revenit, în schimb a schimbat statusul sesizării ca fiind remediat. Din câte bănuiesc trebuie decodoare. Cine le aduce și cine le instalează? Mama are 75 de ani, nu se poate deplasa și nici nu ar ști să instaleze.
la 09-09-2025 03:24 PM
@Danucci, colegii mei tot încearca de 2 zile să te apeleze, din păcate fără succes :((
Ne poți trimite, te rog, în mesaj privat, un număr de telefon și un interval orar în care poți vorbi? Mulțumim.
la 09-09-2025 03:46 PM
Este numărul mamei mele. A răspuns mereu apelurilor de la colegii dumneavoastră. Tehnicianul despre care spuneam s-a întors și a rezolvat problema. Deci se poate și fără să cumpărăm televizoare foarte noi. Domnul a fost foarte amabil, tot respectul pentru dumnealui. Vă mulțumesc și dvs că ați urgentat intervenția. Știu că nu aveți nicio vină că s-a remediat problema după 2 săptămâni dar nici clienții nu au nicio vină. O zi frumoasă si multă sănătate vă doresc!
la 09-09-2025 03:55 PM
Mă bucur că s-a rezolvat până la urmă. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.
la 30-10-2025 08:54 PM
Sunt varză la serviciile oferite,la mine in Turda cel puțin o data pe săptămână nu funcționează
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor