anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu am semnal TV, unde pot suna pentru deranjamente?

delia18
Începător

Buna! Nu am semnal TV de la ora 14, am luat legatura cu un operator prin chat si mi-a spus ca e un deranjament in zona, dar se va remedia. E aproape ora 21 si nu merge TV-ul. Unde pot suna pentru deranjamente?

 

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă ai luat deja legătura cu ei si ți-au comunicat că e o avarie în zonă, la care se lucrează, din păcate, trebuie să aștepți remedierea, pentru că nici ei nu au ce să facă în plus. Contează ce se întâmplă în teren!

Avariile tehnice la net fix și tv  pot fi semnalate și din aplicația My Orange, unde scrie ,,Semnalează o problemă tehnică".

Vio73_1-1756954237464.jpeg

 

Baftă!

 

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

MihaiC99
Campion

Salutare!

Metodele de contact le găsești in linkul de mai jos:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187 

Dacă ești abonat Orange îi poți suna la numărul 300 ( 0374300300 ) iar când ajungi in meniul interactiv (treci de asistentul vocal Djia) poți folosi combinația de taste 4-1-0.

"Trebuie însă să ai în vedere faptul că aceste taste din meniul interactiv sunt dinamice și își pot modifica oricând structura. De aceea nu recomandăm memorarea acestei secvențe, ci ascultarea cu atenție a ramurilor IVR-ului și alegerea celor potrivite situației."

Program operatori pentru avarii tehnice servicii fixe: 07:00 – 24:00 în fiecare zi a săptămânii

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă ai luat deja legătura cu ei si ți-au comunicat că e o avarie în zonă, la care se lucrează, din păcate, trebuie să aștepți remedierea, pentru că nici ei nu au ce să facă în plus. Contează ce se întâmplă în teren!

Avariile tehnice la net fix și tv  pot fi semnalate și din aplicația My Orange, unde scrie ,,Semnalează o problemă tehnică".

Vio73_1-1756954237464.jpeg

 

Baftă!

 

Multumesc pentru raspuns

Danucci
Junior

Noi așteptăm de 11 zile și nu se mai remediază. Ne duc cu preșul mereu, ha că s-a remediat, ba că s-a urgentat dar în continuare nu merge. Niște nesimțiți 

DanielaH
Moderator

@delia18 și @Danucci, îmi pare rău pentru situație :((

În ce zonă/ zone sunt aceste deranjamente? 

Sunt convins că nu mai puteți dormi de grija noastră. În Piatra Neamț. Avem deschisă sesizare din 25/08/2025 și primim doar promisiuni 

Mulțumesc pentru detalii. Chiar înțeleg cât este de frustrant și îmi pare rău că situația durează atât de mult. Voi ruga colegii să verifice statusul.

Mulțumesc frumos, statusul e același de 11 zile și nu avem speranțe 

Îți confirmăm și noi că situația ta este în continuare în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic și este tratată cu prioritate. Sper să se rezolve cât mai repede.

Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

După 2 săptămâni de așteptare a ajuns și marele tehnician. Ghiciți ce? I-a spus mamei să-și cumpere televizoare că sunt vechi. Pe bune? Atât poate "marea" companie Orange? Așa training au angajații? Nu a rezolvat mare lucru, a spus că pleacă după un cablu și revine. Nu a mai revenit, în schimb a schimbat statusul sesizării ca fiind remediat. Din câte bănuiesc trebuie decodoare. Cine le aduce și cine le instalează? Mama are 75 de ani, nu se poate deplasa și nici nu ar ști să instaleze. 

@Danucci, colegii mei tot încearca de 2 zile să te apeleze, din păcate fără succes :((

Ne poți trimite, te rog, în mesaj privat, un număr de telefon și un interval orar în care poți vorbi? Mulțumim.

Este numărul mamei mele. A răspuns mereu apelurilor de la colegii dumneavoastră. Tehnicianul despre care spuneam s-a întors și a rezolvat problema. Deci se poate și fără să cumpărăm televizoare foarte noi. Domnul a fost foarte amabil, tot respectul pentru dumnealui. Vă mulțumesc și dvs că ați urgentat intervenția. Știu că nu aveți nicio vină că s-a remediat problema după 2 săptămâni dar nici clienții nu au nicio vină. O zi frumoasă si multă sănătate vă doresc!

Mă bucur că s-a rezolvat până la urmă. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.

Mateiu
Junior

Sunt varză la serviciile oferite,la mine in Turda cel puțin o data pe săptămână nu funcționează