la 19-11-2025 05:47 PM
Bună ziua,mai are cine probleme cu semnalul la TV,mai exact la al doilea televizor?Noi avem mereu probleme de când am fost preluați de la Telecom și mai plătim și o grămadă de bani pentru acest semnal prost!
la 19-11-2025 05:58 PM
Salutare!
Ați verificat toate cablurile, conexiunile, mufele, spiterul? Am avut și eu probleme și am schimbat spliterul , după care a fost ok. Poți încerca și cu un cablu direct din ont la acel tv să vezi ce se întâmplă, ca să elimini eventualele cauze.
Revino cu detalii dacă tot nu funcționează!
Baftă !
la 19-11-2025 09:49 PM
Buna @Dora2
Ne poti spune in ce zona te afli? Sa vedem daca mai sunt colegi in comunitate din aceeasi zona si cu aceeasi problema ca si a ta.
Seara faina🌙
la 27-11-2025 11:19 AM
@Dora2, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor