14-01-2024 03:19 PM - editat 14-01-2024 03:29 PM
Bună ziua tuturor
Știe cineva de ce când vreau sa activez opțiunea Netflix cu plată de către Orange pe factura de abonament mobil îmi spune că : Înregistrare fără ofertă. Poți să te înregistrezi pentru un cont Netflix fără această ofertă sau să te întorci pe site-ul partenerului și să încerci din nou.
Intru din parcurg pașii cu o alta adresă de email introduc numărul de telefon,primesc codul din 6 cifre,îl introduc în căsuța corespunzătoare și apăs pe activarea abonamentului. Și îmi apare sus un chenar de culoare galben închis care îmi spune așa: Ne pare rău, această ofertă nu a putut fi găsită. Poți să te înregistrezi pentru un cont Netflix fără această ofertă său să te întorci pe site-ul partenerului și să încerci din nou.
Dezactivez din My Orange din cont adaug numărul de telefon iarăși parcurg pașii și tot aceste erori îmi vin. Eu am avut Netflix 6 luni cadou,și când mia expirat ofertă am solicitat anularea din contul Orange la abonamente și opțiuni. Asta din luna Mai 2023,și am încercat acum sa activez din nou
Și Dumica trecută pe data de 7 Ianuarie 2024 am intrat și l-am activat abonamentul Netflix din contul Orange. Am primit pe email că abonamentul sa activat și incepe vizionarea. Ei ce credeți că la doar două minute am primit pe email că Orange Romania a solicitat anularea abonamentului Netflix începând cu data de 7 Ianuarie. Ei și de o săptămână mă chinui sa activez și îmi apare aceliași erori .
Știți cineva care ar fi problema?
Atașez aici câteva capturi cum sa activat și să anulat imediat. Și cum încerc să activez din nou și nu se mai poate.
Mulțumesc!
la 14-01-2024 03:35 PM
Atașez cum sa activat abonamentul Netflix și imediat la și anulat Orange,care spune că am solicitat eu anularea. Care nu este adevărat.
Am discutat și cei de la Netflix,a făcut verificări și mi-a transmis că nu eu am solicitat anularea abonamentului Netflix.
Să vorbesc la partenerul Orange sa mil activeze ei din sistem cu plata pe factura Orange.
la 14-01-2024 08:09 PM
Buna, Amalia!!! Esti abonata ORO sau esti pe prepay?
la 14-01-2024 08:24 PM - editat ultima oară la 15-01-2024 01:16 PM de GeorgianaD
la 14-01-2024 08:27 PM
Bună
Sunt abonată Orange Romania.
Abonament mobil pe rețeaua lor proprie.
Acum nici SMS nu mai primesc cu codul ăla din 6 cifre care spune, activează abonamentul.
Am vorbit iarăși la cei de la Netflix și a spus că este ceva de la ei de nu se activează.
Sunt abonată din 24 Noiembrie 2022.
Eu am trimis și sesizare la ei din data de 10 acum săptămână aceasta,dar nu am primit nici un răspuns.
la 14-01-2024 08:44 PM
Interesant cum cei de la Netflix nu ți-au putut comunica inițial că au o problemă. Abia ulterior strânși cu ușa să recunoască.... Deci se întâmplă și la case mai mari. Speri să se rezolve cât mai repede.
la 14-01-2024 08:51 PM
Ei spun că nu este de la ei.
I-am rugat să îmi de-a o adresă de email sa le trimit să vadă erorile astea,și nu vreau să îmi de-a o adresă de email. Tot îmi spune sa activez abonamentul cu plata cu cardul bancar,parca eu nu aș ști.
Da,dar acum când introduc numărul de telefon că plată nu mai primesc nici sms cu codul de 6 cifre. Asta nu cred că depinde de Netflix și de Orange.
Și în contul meu My Orange este activ Netflix.
la 14-01-2024 08:57 PM
Eu zic sa nu mai insisti, lasa un pic de pauza, undeva s-a blocat contul tau. Ar fi bine sa scrii pe chatul din My Orange, dar maine, acum nu-ti raspunde decat robotul. Poate maine dai de un operator si va verifica unde e blocajul.
Te rog sa dezactivezi solutia de la raspunsul meu, pt ca e doar un raspuns fara calitatea unei solutii.
la 14-01-2024 09:08 PM
Blocarea actuală poate fi și de la Netflix, ca măsură de securitate de la prea multe încercări, dar se va debloca peste noapte (după câteva ore de neaccesare). Tot mai sigur dacă Netflix e de ... lemn, încearcă mâine să discuți cu Serviciul Clienți de la Orange pentru a fi sigură că nu e de la Orange, iar eventual să impulsioneze ei verificarea/corectarea situației privind accesul tău la contul netflix refuzat acum. Succes.
la 14-01-2024 09:28 PM
Așa am sa fac.
Mulțumesc mult pentru detalii.
O seară frumoasă!
14-01-2024 08:22 PM - editat 14-01-2024 08:47 PM
Bună
Sunt abonată Orange Romania.
Abonament mobil pe rețeaua lor proprie.
Acum nici SMS nu mai primesc cu codul ăla din 6 cifre care spune, activează abonamentul.
Am vorbit iarăși la cei de la Netflix și a spus că este ceva de la ei de nu se activează.
Sunt abonată din 24 Noiembrie 2022.
Eu am trimis și sesizare la ei din data de 10 acum săptămână aceasta,dar nu am primit nici un răspuns.
la 14-01-2024 08:36 PM
"Ei" insemnand Orange?
la 14-01-2024 08:41 PM
Da, Orange
Am încărcat acum câteva screenshot cu erorile
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor