anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme Netflix - Cererea nu poate fi procesata

Nyck22
Începător

Va salut!Am și eu nevoie de puțin ajutor privind activarea extraoptiunii Netflix/basic. Am făcut un abonament de Internet prin fibra +TV. Am incercat să îl activez din aplicația Orange,însă primesc eroarea ''Cererea nu poate fi procesată'' Menționez că nu am niciun număr Orange pe care să îl asociez pt a primii Sms cu detaliile de activare

1 Soluţie acceptată‚

teacher_
#StarMember
Salut!
Pentru activarea Netflix prin Orange este obligatoriu ca sistemul să trimită un SMS de confirmare.
Chiar dacă tu ai doar Fibra + TV fără telefonie mobilă, platforma Orange are nevoie totuși de un număr Orange asociat contractului, altfel activarea nu poate continua și apare eroarea respectivă.
La abonamentele de Internet sau TV fără mobil, Orange de obicei atribuie un număr tehnic (un fel de număr virtual de mobil) pentru servicii precum Netflix, HBO Max, etc. Dacă acest număr nu a fost generat sau nu este vizibil în cont, activarea nu funcționează. Nu trebuie sa ai un abonament real, trebuie doar ca acel număr sa îți fie alocat, apoi tu vei putea să îți gestionezi notificările din My Orange. 
Sugestie: daca prin apel nu ai reușit,  mergi într-un Orange Shop (nu store sau partener), un consultant poate vedea în sistem dacă există acel număr și îl poate crea pe loc

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

AndreeaAC
Community Manager
Community Manager

Bună, @Nyck22 și bine ai venit în Comunitatea Orange! Beneficiezi de o ofertă cu Netflix inclus? Dacă da, o situație similară a fost discutată aici.

Anca07
#StarMember

Buna @Nyck22 

Ai reusit sa activezi serviciul?

Zi cu soare!☀️

#Anca07 Nu am rezolvat nimic... Mă gândesc că daca nu am un Nr de telefon Orange asociat nu funcționează...Am vb cred cu vreo 10 operatori...

Neata @Nyck22 

Ai posibilitatea sa activezi acest serviciu din contul My Orange in sectiunea sumar -> servicii de video streaming -> Netflix -> si selectezi linia de servicii fixe -> alegi tipul abonamentului netflix iar acolo, in cazul tau in care nu exista un numar de voce mobila pe codul de abonat, ar trebui sa introduci parola Orange Thank You, iar link-ul de activare cont Netflix se va trimite pe adresa de email asociata contului My Orange.

Parola Orange Thank You (initiala, daca nu ai schimbat-o), este formata din cele 6 cifre din seria si numarul de buletin (nu din CNP) al titularului abonamentului. Daca nu iti amintesti parola, poti sa o modifici din contul My Orange din versiunea web de pe un calculator sau de pe un laptop in sectiunea Setari cont -> Parola Orange sau prin apel la *100# ramura 3 Abonamentul meu, optiuni si blocare numar si apoi ramura 6 Modifica parola Orange. 

Te asteptam cu vesti bune!☀️

 

teacher_
#StarMember
Salut!
Pentru activarea Netflix prin Orange este obligatoriu ca sistemul să trimită un SMS de confirmare.
Chiar dacă tu ai doar Fibra + TV fără telefonie mobilă, platforma Orange are nevoie totuși de un număr Orange asociat contractului, altfel activarea nu poate continua și apare eroarea respectivă.
La abonamentele de Internet sau TV fără mobil, Orange de obicei atribuie un număr tehnic (un fel de număr virtual de mobil) pentru servicii precum Netflix, HBO Max, etc. Dacă acest număr nu a fost generat sau nu este vizibil în cont, activarea nu funcționează. Nu trebuie sa ai un abonament real, trebuie doar ca acel număr sa îți fie alocat, apoi tu vei putea să îți gestionezi notificările din My Orange. 
Sugestie: daca prin apel nu ai reușit,  mergi într-un Orange Shop (nu store sau partener), un consultant poate vedea în sistem dacă există acel număr și îl poate crea pe loc

Îți mulțumesc pt sfat! Într-adevăr am fost Intr un Orange shop și am rezolvat acolo. Am fost la 2sedii Orange store iar aceștia mi-au zis că îmi trebuie abonament de număr...😏

Numai bine!

Anca07
#StarMember

Salut @Nyck22 

Ai reusit sa activezi Netflix?

Zi cu soare!☀️

Am reușit! Va mulțumesc pt sugestii!

Super, ma bucur ca ai reusit!

Seara faina sa ai!🌙