la 13-02-2023 12:34 PM
Buna ziua, am o nelamurire, putin juridica, putin logica....daca am serviciile tv restrictionate pentru neplata, de ce mi se emite factura lunara in continuare? (mentionez ca sunt servicii de la alta companie).
la 13-02-2023 01:18 PM
Bujor, bun venit in Comunitate!!!
Chiar daca ai serviciile suspendate, contractul merge mai departe pana e reziliat, asa ca platesti abonamentul in continuare pana se inchide contractul.
la 13-02-2023 01:18 PM
Bujor, bun venit in Comunitate!!!
Chiar daca ai serviciile suspendate, contractul merge mai departe pana e reziliat, asa ca platesti abonamentul in continuare pana se inchide contractul.
la 13-02-2023 01:39 PM
Salutare!
Dacă ai serviciile suspendate pentru neplată, facturile vin în continuare, chiar cu penalizări.
Cam așa stau lucrurile!
la 13-02-2023 01:46 PM
Salut!
Facturile (pentru abonamente) se emit asa (strict cu titlu de exemplu):
Factura curenta poate contine doar penalizari daca nu ai platit si abonamentul a fost suspendat/inchis.
Totusi, avem rugamintea (noi, cei din comunitate) sa ne spui si contextul in care ai primit factura. Nu de alta, dar zici ca ai servicii de la alta firma si nu inteleg de ce ai face doua abonamente pentru acelasi lucru.
la 13-02-2023 04:46 PM
buna ziu si multumesc pentru raspuns...asa am incercat sa le spun si eu, dar ei sustin ca eu tot trebuie sa platesc abonamentul lunar, chiar daca am serviciile suspendate..pe scurt, am intarziat plata la abonamentul tv vdf....aproximativ 2 luni (85 lei)...si m-au anuntat ca mi-au restrictionat serviciile. Am fost curios sa vad daca mai vine factura cu plata abonament sau nu sau doar factura cu penalitati..astazi mi-a venit factura cu tot cu abonament, a urcat la 130 lei...am sunat si mi-au spus ca se emite factura in continuare chiar daca sunt restrictionate serviciile, pentru ca ei au semnal pana la stalp...🤔..asta este povestea...am incercat sa le explic ca din moment ce serviciile sunt restrictionate nu au cum sa-mi emita factura pentru servicii, dar nu ai cu cine sa te intelegi...
13-02-2023 05:00 PM - editat 13-02-2023 05:02 PM
Bujor, e adorabila naivitatea ta!!! :))
Ei își fac datoria și se ocupa ca serviciile lor să funcționeze, așa cum ti-au zis și ei. Crezi că dacă ți se suspendă serviciul pentru neplată, te iartă pe următoarele luni??? In nici un caz!!! În curând te vor da pe mâna unor recuperatori de credite. Daca ai salariu, te trezești cu poprire pentru suma datorată. Daca nu ai, ai scăpat, dar vei fi pe lista neagră a providerilor de servicii de telecomunicație și nu cred că vei mai putea încheia un contract cu alta firma.
la 13-02-2023 05:14 PM
Multumesc mult tuturor pentru raspunsuri, maine ma duc sa platesc factura si sa depun o cerere pentru rezilierea contractului...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor